BasculatorFliegl
        DHKA 390 50 m³    
 Basculator
Fliegl
        DHKA 390 50 m³    
                                                     preț fix fără TVA                                            
                                            45.980 EUR                                    
                        (54.716 EUR brut)                    
            Condiție        
            Nou                    
            Locație        
                                                Triptis                                            

 Afișați imaginile            
 Afișează harta            
Date de bază
- Denumire:
- Basculator
- Producător:
- Fliegl
- Model:
- DHKA 390 50 m³
- Număr de vehicul:
- efdaf8862775f9506d97b86a5
- Condiție:
- nou
Preț și locație
                             preț fix fără TVA                    
                            45.980 EUR                    
                (54.716 EUR brut)            
- Locația vânzătorului:
-     Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Germania             
 Apelați            
Detalii tehnice
- Greutatea goală:
- 5.600 kg
- Greutatea maximă de încărcare:
- 29.400 kg
- Greutate totală:
- 35.000 kg
- Configurație ax:
- 3 axe
- Dimensiunea anvelopei:
- 385/65 r22,5²
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A826-55-42
- Număr de referință:
- 20437527
- Ultima actualizare:
- pe 22.10.2024
Descriere
        Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă basculantă
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, construcție ușoară, plăcuță de semiremorcă cu kingpin interschimbabil (2 poziții)
Capăt frontal curbat – patentat
Picioare de sprijin 24 tone, 2 trepte de viteză, operare pe o parte, partea inferioară dreaptă, fără compensare a forței de împingere
2 cale de roată cu suporturi
Protecție antiîmpănare rabatabilă
Aripi tip jumătate de carcasă
Suport pentru aripă integrat cu suprafață respingătoare pentru pietre
Cu clapetă antispray doar pe ultima axă
1 bară pentru prelată cu suport
2 cârlige de remorcare în spate
Axe și suspensie
Axe cu frâne pe disc SAF, diametru disc 430 mm
Axe/cadru măsurate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de combustibil
Axe pregătite pentru off-road
Rcjdpji Ri Ihefx Ah Ueh
Suspensie pneumatică
Prima axă cu funcție de lift automată, inclusiv coborâre forțată și asistență la pornire, acționare prin frânare de 3 ori (funcționează până la suprasarcină de 30% pe axă și până la max. 25 km/h)
Mecanismul lift ax retractabil galvanizat la cald, garanție 10 ani împotriva coroziunii
Sistem de frânare
Sistem de frânare cu 2 circuite cu presiune de aer, trasee colorate pentru un service ușor.
Frână de parcare cu arcuri elicoidale
2 capete de cuplare față, imposibil de confudat, fără conductă de legătură
EBS, Sistem electronic de frânare cu priză EBS în față, fără cablu de legătură
Atenție: Remorca poate fi tractată doar de vehicule ale căror sisteme ABS sunt funcționale!
Cu supapă de ridicare & coborâre
Sistem de stabilitate la rulare
Roti și anvelope
385/65 R22.5 marcă la alegerea producătorului
Jante din oțel, culoare argintie din fabrică
Electrică
24V, lanterne multicamerale, iluminat lateral LED galben
2 lumini de poziție albe în față
2 lumini de gabarit alb/roșu în spate
2 prize cu 7 pini imposibil de confundat în față, fără cablu de legătură
Hidraulică
Cilindru de joasă presiune până la 170 bar, treaptă cea mai mică cromată dur, cu mufă cu filet HDK, piesă fixă, DN 48 mm (fără conductă hidraulică)
Acționare hidraulică prin priză de putere laterală a camionului
Bene
Benă tip ladă din aluminiu de înaltă calitate, rezistență la uzură, perete frontal 5 mm grosime, pereți laterali din profil cu cameră goală de 30 mm, sudură curată, profil superior special pentru respingere încărcătură vărsată. Interior cu scară de acces pe peretele frontal (nu compatibil cu Cramaro).
Suport pentru lopată și mătură exterior pe peretele frontal.
Greenline – benă conică și aerodinamică
Membrană – perete spate
Perete spate montat oscilant cu balama cu dublă articulație, divizare dublă a ușii 1/2 la 1/2, sus cu macara pivotantă, fiecare ușă cu dozator de balast.
Perete spate cu garnitură de cauciuc – atenție! Rezistență termică până la max. 170°C!
Podea continuă de 6 mm grosime
Platformă de lucru cu scară de acces, cu placă de racord pentru aer/electric și frână, cu spațiu mare pentru operare optimă.
Prelată rulabilă rabatată pe partea dreaptă FR, blocare centrală pe partea stângă FR
Instrucțiuni de exploatare
Pentru transport de sare, var etc. recomandăm cilindru de basculare cu tijă de piston cromată dur pentru a preveni coroziunea din cauza materialului transportat.
Greutatea totală indicată este cea maxim tehnic posibilă; în funcție de încărcătură, este posibil ca sarcina totală să nu poată fi atinsă respectând sarcinile maxime permise pe axe/sadă/remorcă. (Comportament de rulare slab și virare deficitară cauzate de încărcarea deficitară)
Țară
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Șasiu semiremorcă basculantă
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, construcție ușoară, plăcuță de semiremorcă cu kingpin interschimbabil (2 poziții)
Capăt frontal curbat – patentat
Picioare de sprijin 24 tone, 2 trepte de viteză, operare pe o parte, partea inferioară dreaptă, fără compensare a forței de împingere
2 cale de roată cu suporturi
Protecție antiîmpănare rabatabilă
Aripi tip jumătate de carcasă
Suport pentru aripă integrat cu suprafață respingătoare pentru pietre
Cu clapetă antispray doar pe ultima axă
1 bară pentru prelată cu suport
2 cârlige de remorcare în spate
Axe și suspensie
Axe cu frâne pe disc SAF, diametru disc 430 mm
Axe/cadru măsurate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de combustibil
Axe pregătite pentru off-road
Rcjdpji Ri Ihefx Ah Ueh
Suspensie pneumatică
Prima axă cu funcție de lift automată, inclusiv coborâre forțată și asistență la pornire, acționare prin frânare de 3 ori (funcționează până la suprasarcină de 30% pe axă și până la max. 25 km/h)
Mecanismul lift ax retractabil galvanizat la cald, garanție 10 ani împotriva coroziunii
Sistem de frânare
Sistem de frânare cu 2 circuite cu presiune de aer, trasee colorate pentru un service ușor.
Frână de parcare cu arcuri elicoidale
2 capete de cuplare față, imposibil de confudat, fără conductă de legătură
EBS, Sistem electronic de frânare cu priză EBS în față, fără cablu de legătură
Atenție: Remorca poate fi tractată doar de vehicule ale căror sisteme ABS sunt funcționale!
Cu supapă de ridicare & coborâre
Sistem de stabilitate la rulare
Roti și anvelope
385/65 R22.5 marcă la alegerea producătorului
Jante din oțel, culoare argintie din fabrică
Electrică
24V, lanterne multicamerale, iluminat lateral LED galben
2 lumini de poziție albe în față
2 lumini de gabarit alb/roșu în spate
2 prize cu 7 pini imposibil de confundat în față, fără cablu de legătură
Hidraulică
Cilindru de joasă presiune până la 170 bar, treaptă cea mai mică cromată dur, cu mufă cu filet HDK, piesă fixă, DN 48 mm (fără conductă hidraulică)
Acționare hidraulică prin priză de putere laterală a camionului
Bene
Benă tip ladă din aluminiu de înaltă calitate, rezistență la uzură, perete frontal 5 mm grosime, pereți laterali din profil cu cameră goală de 30 mm, sudură curată, profil superior special pentru respingere încărcătură vărsată. Interior cu scară de acces pe peretele frontal (nu compatibil cu Cramaro).
Suport pentru lopată și mătură exterior pe peretele frontal.
Greenline – benă conică și aerodinamică
Membrană – perete spate
Perete spate montat oscilant cu balama cu dublă articulație, divizare dublă a ușii 1/2 la 1/2, sus cu macara pivotantă, fiecare ușă cu dozator de balast.
Perete spate cu garnitură de cauciuc – atenție! Rezistență termică până la max. 170°C!
Podea continuă de 6 mm grosime
Platformă de lucru cu scară de acces, cu placă de racord pentru aer/electric și frână, cu spațiu mare pentru operare optimă.
Prelată rulabilă rabatată pe partea dreaptă FR, blocare centrală pe partea stângă FR
Instrucțiuni de exploatare
Pentru transport de sare, var etc. recomandăm cilindru de basculare cu tijă de piston cromată dur pentru a preveni coroziunea din cauza materialului transportat.
Greutatea totală indicată este cea maxim tehnic posibilă; în funcție de încărcătură, este posibil ca sarcina totală să nu poată fi atinsă respectând sarcinile maxime permise pe axe/sadă/remorcă. (Comportament de rulare slab și virare deficitară cauzate de încărcarea deficitară)
Țară
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
            Notă:        Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.    
Înregistrat din: 2006
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
                            +49 36482... anunțuri                
            Anunțul dvs. a fost șters cu succes            
            A apărut o eroare            








