Cap tractor standardMERCEDES-BENZ
Actros 1863 LS 4x2 Schubbodenhydraulik
Cap tractor standard
MERCEDES-BENZ
Actros 1863 LS 4x2 Schubbodenhydraulik
preț fix fără TVA
150.990 EUR
(179.678 EUR brut)
Condiție
Utilizat
Locație
Zimmern 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date de bază
Preț și locație
preț fix fără TVA
150.990 EUR
(179.678 EUR brut)
- Locația vânzătorului:
- Albring 19, 78658 Zimmern, Germania

Apelați
Detalii tehnice
- Kilometraj:
- 22.901 km
- Putere:
- 460 kW (625,43 CP)
- Prima înmatriculare:
- 04/2025
- Tip combustibil:
- motorină
- Greutate totală:
- 18.000 kg
- Culoare:
- gri
- Tip de angrenaj:
- automat
- Dotări:
- filtru de particule
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A190-15-231
- Număr de referință:
- 1424766006
- Ultima actualizare:
- pe 08.10.2025
Descriere
Număr vehicul: 1424766006
1 proprietar, fără accidente, întreținut conform carnetului de service, nefumător
---- MOTOR, TRANSMISIE & ȘASIU
* SISTEM DE FRÂNARE
EXTERIOR
* VOPSEA SPECIALĂ
Alte caracteristici
* LA1 9206 ALUMINIU ALB METALIZAT
* LA2 9040 NEGRU PROFUND
* LZ2 GRILĂ ORNAMENTALĂ VOPSITĂ
* LZ3 ELEMENTE APLICATE CABINĂ VOPSITE
* LZ4 DEFLECTOR AER ȘI LAMELE DE MARGINE VOPSITE
* LZ5 PANOURI LATERALE AERODINAMICE VOPSITE
* CONFIGURAȚIE ȘASIU
* V1A ACTROS
* V1W STANDARD
* C1W AMPATAMENT 3700 MM
* DISTRIBUȚIE MASĂ PE AXE
* W0L VARIANTĂ GREUTATE 18,0 T (8,0/13,0)
* M3V MOTOR OM473, L6, 15,6 L, 460 KW (625 CP), 3000 NM
* Z5F OM 473
* M4X SPECIFICAȚIE MOTOR EURO VI, E
* M8B ADMISIE AER, ÎN SPATELE CABINEI, MONTAT DEASUPRA
* M9Z FĂRĂ JALOZIE DE RĂCIRE
* M5V FRÂNĂ DE MOTOR HIGH PERFORMANCE
* M6M COMPRESOR DE AER, CU DOUĂ TREPTE, OPTIMIZAT PENTRU CONSUM
* M5T TURBOCOMPOUND
* AMBREIAJ & TRANSMISIE
* G5B AMBREIAJ CU DOUĂ DISCURI
* G2F TRANSMISIE G 330-12/11,63-0,77
* N6Z RĂCIRE ULEI TRANSMISIE
* G5G MERCEDES POWERSHIFT 3
* G5L POWERSHIFT AVANSAT
* G0K PROGRAM DE CONDUS ECONOMY/POWER
* N2E POMPĂ NA MB 131-2C
* Z5M PRIZĂ DE PUTERE SIMPLĂ
* Z5S PRIZĂ DE PUTERE POMPĂ, SUB NIVELUL SUPERIOR AL ȘASIULUI
* AXE & SUSPENSIE
* A1Z AXĂ FAȚĂ, EXECUȚIE Curbată
* A1D AXĂ FAȚĂ 8,0 T
* A2I AXĂ SPATE, ROATĂ DINȚATĂ 485, HIPOIDĂ, 13,0 T
* A5J RAPORT TRANSMISIE AXĂ = 3,154
* A1A AXĂ FAȚĂ SUSPENDATĂ PNEUMATIC
* J3Z SISTEM DE MĂSURARE GREUTATE PE AXĂ
* ROȚI & ANVELOPE
* R5E JANTE ALUMINIU 11.75 X 22.5, FAȚĂ, DURA-BRIGHT, ALCOA
* R2Y JANTE ALUMINIU 9.00 X 22.5, DURA-BRIGHT, ALCOA
* R0L ANVELOPE DUPĂ CERINȚA CLIENTULUI FAȚĂ
* R0N ANVELOPE DUPĂ CERINȚA CLIENTULUI SPATE
* R0Z CAPACE PENTRU PIULIȚE ROȚI
* S1Y CONTROL PRESIUNE ANVELOPE
* A1 W48KHA 75 2 X 385/65 R 22,5 TL REGIO RR DIRECȚIE ?K?
* A2 F38LIA 75 4 X 315/70 R 22,5 TL REGIO RR TRACTIUNE ?L?
* ȘASIU & COMPONENTE
* CZW PLATFORMA ACCES DEASUPRA ȘASIULUI, EXTINSĂ
* C5P ȘASIU ȘURUBAT
* C0G DEPĂȘIRE ȘASIU 1050 MM
* C6G DIRECȚIE, SERVOTWIN
Bodpfx Adewflv Uskelp
* C6I POMPĂ AJUTOR DIRECȚIE, REGULATĂ
* C7T SPOILER INTEGRAT SPATE
* K0T REZERVOR PRINCIPAL, STÂNGA
* K2D REZERVOR 680L+120L ADBLUE
* LI.,650X700X2170
* AL
* SCARĂ ACCES
* K5M REZERVOARE CU ÎNCHIDERE
* K5S CAPAC PROTECTOR PENTRU SISTEMUL DE DOZARE ADBLUE
* Z4O SECȚIUNE REZERVOR, ÎNGUSTĂ
* Z4R SECȚIUNE REZERVOR, ÎNALTĂ
* K8D SISTEM EVACUARE, CONDUCTĂ FINALĂ LA DREAPTA, ORIZONTALĂ
* U2G CUTIE EVACUARE
* C8B ARIPĂ SPATE, 2550 MM LĂȚIME VEHICUL
* C8H ARIPĂ 3-PIESE, CU PROTECȚIE STROPI (EG)
* C8I PROTECȚIE STROPI (EG), FAȚĂ
* C7F PROTECȚIE ANTIINTRUZIUNE FRONTALĂ (ECE), ALUMINIU
* C8Y PROTECȚIE INFERIOARĂ, AERODINAMICĂ
* F7A BARA DE PROTECȚIE, COLȚURI DIN PLASTIC
* F7C BARA DE PROTECȚIE, SECȚIUNE CENTRALĂ CU OCHI DE REMORCARE
* C8Z PANOURI LATERALE, AERODINAMICE
* Q4W CUPLARE SADDLE, CU ÎNTREȚINERE REDUSĂ
* Q6K CUPLARE SADDLE COMPACTĂ, SENSORIZATĂ, JOST JSK 40K
* Q6G CUPLARE SADDLE, FĂRĂ PLĂCUȚĂ DE MONTARE
* Q6Z UNGHI SADDLE, CU SISTEM DE GĂURIRE
* Q4L ÎNĂLȚIME CUPLARE SADDLE, H = 190 MM
* H2C AVANS CUPLARE SADDLE +600 MM
* Q0W CUPLARE SADDLE DIN FABRICĂ
* B2A FRÂNĂ CU DISC, PE FAȚĂ ȘI SPATE
* B1B SISTEM DE FRÂNARE ELECTRONIC CU ABS ȘI ASR
* B1F UNITATE ELECTRONICĂ DE ALIMENTARE CU AER COMPRIMAT PENTRU ÎNCĂLZIRE
* B1H CONTROL ELECTRIC APROVIZIONARE ȘI DISTRIBUȚIE AER COMPRIMAT, MODERAT
* B4A MONITORIZARE CONDENS, PENTRU SISTEMUL DE AER COMPRIMAT
* B4L REZERVOR AER COMPRIMAT, ALUMINIU, COMPLET
* B5D ASISTENT DE STABILITATE PENTRU REMORCĂ (TSA)
* B5J CONECTORI FRÂNĂ ȘI ELECTRIC, NIVEL
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
1 proprietar, fără accidente, întreținut conform carnetului de service, nefumător
---- MOTOR, TRANSMISIE & ȘASIU
* SISTEM DE FRÂNARE
EXTERIOR
* VOPSEA SPECIALĂ
Alte caracteristici
* LA1 9206 ALUMINIU ALB METALIZAT
* LA2 9040 NEGRU PROFUND
* LZ2 GRILĂ ORNAMENTALĂ VOPSITĂ
* LZ3 ELEMENTE APLICATE CABINĂ VOPSITE
* LZ4 DEFLECTOR AER ȘI LAMELE DE MARGINE VOPSITE
* LZ5 PANOURI LATERALE AERODINAMICE VOPSITE
* CONFIGURAȚIE ȘASIU
* V1A ACTROS
* V1W STANDARD
* C1W AMPATAMENT 3700 MM
* DISTRIBUȚIE MASĂ PE AXE
* W0L VARIANTĂ GREUTATE 18,0 T (8,0/13,0)
* M3V MOTOR OM473, L6, 15,6 L, 460 KW (625 CP), 3000 NM
* Z5F OM 473
* M4X SPECIFICAȚIE MOTOR EURO VI, E
* M8B ADMISIE AER, ÎN SPATELE CABINEI, MONTAT DEASUPRA
* M9Z FĂRĂ JALOZIE DE RĂCIRE
* M5V FRÂNĂ DE MOTOR HIGH PERFORMANCE
* M6M COMPRESOR DE AER, CU DOUĂ TREPTE, OPTIMIZAT PENTRU CONSUM
* M5T TURBOCOMPOUND
* AMBREIAJ & TRANSMISIE
* G5B AMBREIAJ CU DOUĂ DISCURI
* G2F TRANSMISIE G 330-12/11,63-0,77
* N6Z RĂCIRE ULEI TRANSMISIE
* G5G MERCEDES POWERSHIFT 3
* G5L POWERSHIFT AVANSAT
* G0K PROGRAM DE CONDUS ECONOMY/POWER
* N2E POMPĂ NA MB 131-2C
* Z5M PRIZĂ DE PUTERE SIMPLĂ
* Z5S PRIZĂ DE PUTERE POMPĂ, SUB NIVELUL SUPERIOR AL ȘASIULUI
* AXE & SUSPENSIE
* A1Z AXĂ FAȚĂ, EXECUȚIE Curbată
* A1D AXĂ FAȚĂ 8,0 T
* A2I AXĂ SPATE, ROATĂ DINȚATĂ 485, HIPOIDĂ, 13,0 T
* A5J RAPORT TRANSMISIE AXĂ = 3,154
* A1A AXĂ FAȚĂ SUSPENDATĂ PNEUMATIC
* J3Z SISTEM DE MĂSURARE GREUTATE PE AXĂ
* ROȚI & ANVELOPE
* R5E JANTE ALUMINIU 11.75 X 22.5, FAȚĂ, DURA-BRIGHT, ALCOA
* R2Y JANTE ALUMINIU 9.00 X 22.5, DURA-BRIGHT, ALCOA
* R0L ANVELOPE DUPĂ CERINȚA CLIENTULUI FAȚĂ
* R0N ANVELOPE DUPĂ CERINȚA CLIENTULUI SPATE
* R0Z CAPACE PENTRU PIULIȚE ROȚI
* S1Y CONTROL PRESIUNE ANVELOPE
* A1 W48KHA 75 2 X 385/65 R 22,5 TL REGIO RR DIRECȚIE ?K?
* A2 F38LIA 75 4 X 315/70 R 22,5 TL REGIO RR TRACTIUNE ?L?
* ȘASIU & COMPONENTE
* CZW PLATFORMA ACCES DEASUPRA ȘASIULUI, EXTINSĂ
* C5P ȘASIU ȘURUBAT
* C0G DEPĂȘIRE ȘASIU 1050 MM
* C6G DIRECȚIE, SERVOTWIN
Bodpfx Adewflv Uskelp
* C6I POMPĂ AJUTOR DIRECȚIE, REGULATĂ
* C7T SPOILER INTEGRAT SPATE
* K0T REZERVOR PRINCIPAL, STÂNGA
* K2D REZERVOR 680L+120L ADBLUE
* LI.,650X700X2170
* AL
* SCARĂ ACCES
* K5M REZERVOARE CU ÎNCHIDERE
* K5S CAPAC PROTECTOR PENTRU SISTEMUL DE DOZARE ADBLUE
* Z4O SECȚIUNE REZERVOR, ÎNGUSTĂ
* Z4R SECȚIUNE REZERVOR, ÎNALTĂ
* K8D SISTEM EVACUARE, CONDUCTĂ FINALĂ LA DREAPTA, ORIZONTALĂ
* U2G CUTIE EVACUARE
* C8B ARIPĂ SPATE, 2550 MM LĂȚIME VEHICUL
* C8H ARIPĂ 3-PIESE, CU PROTECȚIE STROPI (EG)
* C8I PROTECȚIE STROPI (EG), FAȚĂ
* C7F PROTECȚIE ANTIINTRUZIUNE FRONTALĂ (ECE), ALUMINIU
* C8Y PROTECȚIE INFERIOARĂ, AERODINAMICĂ
* F7A BARA DE PROTECȚIE, COLȚURI DIN PLASTIC
* F7C BARA DE PROTECȚIE, SECȚIUNE CENTRALĂ CU OCHI DE REMORCARE
* C8Z PANOURI LATERALE, AERODINAMICE
* Q4W CUPLARE SADDLE, CU ÎNTREȚINERE REDUSĂ
* Q6K CUPLARE SADDLE COMPACTĂ, SENSORIZATĂ, JOST JSK 40K
* Q6G CUPLARE SADDLE, FĂRĂ PLĂCUȚĂ DE MONTARE
* Q6Z UNGHI SADDLE, CU SISTEM DE GĂURIRE
* Q4L ÎNĂLȚIME CUPLARE SADDLE, H = 190 MM
* H2C AVANS CUPLARE SADDLE +600 MM
* Q0W CUPLARE SADDLE DIN FABRICĂ
* B2A FRÂNĂ CU DISC, PE FAȚĂ ȘI SPATE
* B1B SISTEM DE FRÂNARE ELECTRONIC CU ABS ȘI ASR
* B1F UNITATE ELECTRONICĂ DE ALIMENTARE CU AER COMPRIMAT PENTRU ÎNCĂLZIRE
* B1H CONTROL ELECTRIC APROVIZIONARE ȘI DISTRIBUȚIE AER COMPRIMAT, MODERAT
* B4A MONITORIZARE CONDENS, PENTRU SISTEMUL DE AER COMPRIMAT
* B4L REZERVOR AER COMPRIMAT, ALUMINIU, COMPLET
* B5D ASISTENT DE STABILITATE PENTRU REMORCĂ (TSA)
* B5J CONECTORI FRÂNĂ ȘI ELECTRIC, NIVEL
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2014
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 741 8... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare


















