Semiremorcă cu încărcătură joasă
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen

Condiție
Utilizat
Locație
Dortmund Germania
Semiremorcă cu încărcătură joasă Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Semiremorcă cu încărcătură joasă Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Semiremorcă cu încărcătură joasă Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Semiremorcă cu încărcătură joasă Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Semiremorcă cu încărcătură joasă Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Semiremorcă cu încărcătură joasă Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Semiremorcă cu încărcătură joasă Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Semiremorcă cu încărcătură joasă Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Semiremorcă cu încărcătură joasă Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
more Images
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Afișați imaginile
Afișează harta

Date de bază

Preț și locație

Locație:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland Germania
închiriere:
este posibil
Apelați

Detalii tehnice

Greutatea goală:
13.600 kg
Greutatea maximă de încărcare:
56.200 kg
Greutate totală:
69.800 kg
Configurație ax:
3 axe
Prima înmatriculare:
11/2024
Lungimea spațiului de încărcare:
8.800 mm
Lățimea spațiului de încărcare:
2.540 mm
Înălțime spațiu de încărcare:
860 mm
Suspensie:
aer
Dimensiunea anvelopei:
235/75 R17.5
Culoare:
gri
Dotări:
ABS

Detalii despre ofertă

ID-ul listei:
A180-70-546
Număr de referință:
909
Ultima actualizare:
pe 31.01.2025

Descriere

Gooseneck:
-Gooseneck in SNT design to optimize the loading area length, length approx. 3,700 mm
-Rear gooseneck with bevel approx. 1,000 mm x 10°

Cargo bed:
-Telescopic loading area, length approx. 8,800 mm, with rear chamfer approx. 500 mm x 10°
-Depression in the chamfer and protruding into the loading area to accommodate the excavator dipper arm
-Pneumatic locking with conical pin and reinforced locking positions

Ramps:
-1 Pair of two-part steel ramps, approx. 4,350 mm x 900 mm
-Hydraulic folding ramp tips
Gbjdpfx Afovitawskjw
-Individual hydraulic ramps can be moved outwards by approx. 235 mm and inwards by approx. 215 mm

Axles and suspension:
-PW axles and suspension, two axles rigid, two axles self-steering
-Electromagnetic reverse lock via reverse gear and can be activated manually
-Air suspension with lifting and lowering valve
-axle tool
-Tires: 235/75 R17.5 3PMSF dual tires

Accessories included:
-steel front wall, plug-in, height approx. 400 mm
-3 kW electro-hydraulic unit for controlling the hydraulic processes, with the exception of hydraulic cable winches
-1 Spare wheel with mounting adapter
-Outer support of the gooseneck with fastening holes for screwable lashing rings -The first hole approx. 200 mm from the front, then approx. every 400 mm
-One fastening hole in the rear upper area of the gooseneck outer support for a screwable lashing ring
-above the gooseneck approx. 40 mm thick hardwood covering
-1 pair of plug-in aluminum side panels on the side of the gooseneck and a plug-in aluminum rear panel
-2" kingpin
-Guide plate of the gooseneck for the saddle plate approx. 500 mm wide
-Mounting for ALU docking lights
-Mech. Saddle supports with 2-speed gearbox and crank
-Continuous hardwood flooring on the cargo bed, interrupted between the axles, approx. 50 mm thick
-Locking of the cargo bed with conically welded locking profiles every 250 mm incl. pretensioning plate
-elongated holes for hook-in and movable bridging elements on the front of the cargo bed
-1 Intermediate table with stepped loading surface, approx. 300 mm wide for the pull-out tube with large cross-section with sheet metal covering
-Front and rear with slotted holes for hook-in and movable bridging elements:
-Removable cover at the same height as the loading area
-Widenings extendable by approx. 230 mm per side
-1 pair of fixed wheel recesses open up to the pull-out, approx. 700 x 410 mm, in the cargo bed in front of the 1st axle
-Wheel recesses with sheet metal covering and square climbing ledges 15 x 15 mm each approx. 200 mm
-A pair of fixed wheel recesses between the 2nd and 3rd axles in the loading area
-Hardwood covering on the bevel of the cargo bed
-Control valves for the hydraulic ramps on the right-hand side of the vehicle
-1 pair of mechanical rear supports
-Central lubrication system
-Galvanized stands for the extendable extensions in the wheel recesses, for widening the wheel recess covers
-Square climbing rails 20 x 30 mm, approx. every 200 mm
-WABCO Smartboard System
-1st axle with automatic lift axle function and collision aid
-Square climbing ledges 20 x 30 mm
-4 warning boards approx. 423 x 423 mm extendable by approx. 1,000 mm
-1 Intermediate table with offset loading surface, approx. 300 mm wide for the pull-out tube with large cross-section with sheet metal covering
-With slotted holes at the front and rear for attachable and movable bridging elements
-Removable cover at the same height as the loading surface

Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.

Furnizor

Înregistrat din: 2007

63 Anunțuri online

Apelați

Trimiteți solicitarea

Terenus 
Germania
Austria
Elveția
Statele Unite ale Americii
Regatul Unit
Franța
Belgia
Spania
Mexic
Italia
Olanda
Polonia
Federația Rusă
Belarus (Republica Belarus)
Ucraina
Estonia
Turcia
Noua Zeelandă
Irlanda
Republica Cehă
Danemarca
Finlanda
Suedia
Norvegia
Luxemburg
Grecia
Lituania
Letonia
Islanda
Portugalia
Brazilia
Venezuela
Argentina
Ungaria
Slovacia
România
Moldova
Slovenia
Serbia
Muntenegru
Albania
Croația
Bulgaria
Macedonia de Nord
Bosnia şi Herţegovina
Israel
Egipt
Maroc
India
Indonezia
Coreea de Sud
Japonia
Thailanda
Malaezia
Vietnam
China
Taiwan
Iran
Bangladeș
Solicitarea nu a putut fi trimisă. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Telefon & Fax

+49 231 9... anunțuri
Aceste anunțuri v-ar putea interesa și pe dumneavoastră.
anunț mic
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Încărcător scăzut Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
more images
Germania Dortmund
1.427 km
Încărcător scăzut
Faymonville4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Apelați