Încărcător scăzutFaymonville
3-Achs-Semi-hydr. Ladebett-hydr. Rampen-Holzbelag
Încărcător scăzut
Faymonville
3-Achs-Semi-hydr. Ladebett-hydr. Rampen-Holzbelag
Condiție
Nou
Locație
Dortmund 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date de bază
Preț și locație
- Locație:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

Apelați
Detalii tehnice
- Greutatea goală:
- 11.400 kg
- Greutatea maximă de încărcare:
- 36.600 kg
- Greutate totală:
- 48.000 kg
- Configurație ax:
- 3 axe
- Lungimea spațiului de încărcare:
- 13.100 mm
- Lățimea spațiului de încărcare:
- 2.540 mm
- Înălțime spațiu de încărcare:
- 860 mm
- Suspensie:
- aer
- Dimensiunea anvelopei:
- 235/75 r 17,5
- Culoare:
- gri-negru
- Dotări:
- ABS
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A788-56-76
- Număr de referință:
- 19315350
- Ultima actualizare:
- pe 22.01.2025
Descriere
Gât de lebădă:
• Gât de lebădă în design SNT pentru optimizarea lungimii platformei de încărcare, lungime aprox. 3.700 mm
• Gât de lebădă în partea din spate cu înclinație de aprox. 1.000 mm x 6°.
• Sarcină tehnică pe șa: 18.000 kg
• Pentru cap tractor: 4 x 2 sau 6 x 2
Platformă de încărcare:
• Platformă de încărcare, lungime aprox. 9.400 mm, cu înclinație în spate de aprox. 900 mm x 6°.
Crjlhsiuy Npsccqqji
• Platformă de încărcare după gâtul de lebădă, reglabilă hidraulic pe înălțime.
• Lungime platformă aprox. 3.000 mm. Capacitate de încărcare până la aprox. 9.000 kg
Rampe:
• 1 pereche de rampe hidraulice din oțel, în două secțiuni, aprox. 4.350 x 900 mm.
• Placă de lemn tare.
• Vârfuri de rampă rabatabile hidraulic.
• Rampele pot fi deplasate hidraulic individual aprox. 235 mm spre exterior și aprox. 365 mm spre interior.
Axe și suspensie:
• Axe și suspensie BPW, două axe fixe, o axă autodirecțională.
• Sarcină tehnică pe axă: 12.000 kg
• Blocare electromagnetică la mersul înapoi, activare automată la mers înapoi și manuală.
• Suspensie pneumatică cu ventil de ridicare și coborâre.
• Trusă scule pentru axe.
Anvelope:
• 235/75 R 17.5 3PMSF cu roți duble.
• Indice de sarcină 143/141J (144/144F)
Sistem de frânare:
• Sistem de frânare WABCO EBS-E, conform reglementărilor UE.
Instalație de iluminat:
• Instalație de iluminat 24 volți cu "ASPÖCK-NORDIK full LED” (ASS 3)
• Execuție în conformitate cu reglementările UE.
Metalizare:
• Metalizare standard HRM (High Resistance Metallisation) a cadrului exterior.
• Întreaga construcție din oțel este sablată, apoi suprafețele vizibile definite sunt metalizate cu ZINACOR 850 (Zinc 85% - Aluminiu 15%) prin tratament termic.
Vopsire:
• Tratament final 6-K:
• Întreaga construcție din oțel, după sudare, este sablată.
• Un strat de grund pe bază de zinc, un strat de primer de aderență.
• Vopsea finală cu 2 straturi de lac 2-K (acrilic) într-o singură culoare, novagrau, apoi etanșarea cavităților cu ceară specială. Jante argintii.
Construcție din oțel:
• Construcție din oțel din oțeluri fine de înaltă rezistență.
• Calități de oțel:
S355J2+N/S355MC (limita de curgere 355MPa)
S690QL/S700MC (limita de curgere 690MPa)
• Sudori certificați conform DIN-EN 287-1.
• Procedeu de sudare MAG conform EN ISO 4063.
• Gaz de protecție M21 conform EN ISO 14175
Accesorii incluse:
• Perete frontal din oțel, detașabil, aprox. 400 mm înălțime.
• Bară de conexiuni pentru alimentarea capului tractor, montată la nivelul profilului cadrului exterior.
• ASPÖCK-UNIBOX pe bara de conexiuni din față cu prize 24N, 24S & 15 poli.
• Conexiune 24N conform ISO-1185
• Conexiune 24S conform ISO 3731
• Conexiune cu 15 poli conform ISO-12098
• 1 roată de rezervă cu adaptor de montare sub platforma de încărcare, pe dreapta, înaintea axelor.
• Poziție de parcare pe gâtul de lebădă pentru panourile de avertizare când nu sunt utilizate.
• Suport exterior pe gâtul de lebădă cu găuri de fixare pentru inele de ancorare înșurubabile.
Prima gaură la aprox. 200 mm de la față, apoi la fiecare aprox. 400 mm.
2 perechi de inele de ancorare înșurubabile incluse (LC 5.000 daN).
• O gaură de fixare în partea superioară din spate a suportului exterior de pe gâtul de lebădă pentru un inel de ancorare înșurubabil.
1 pereche de inele de ancorare înșurubabile incluse (LC 10.000 daN).
• 1 pereche de inele de ancorare încastrate în partea din spate, în mijlocul gâtului de lebădă (LC 5.000 daN).
• 3 perechi de inele de ancorare încastrate în interior pe suportul exterior a
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
• Gât de lebădă în design SNT pentru optimizarea lungimii platformei de încărcare, lungime aprox. 3.700 mm
• Gât de lebădă în partea din spate cu înclinație de aprox. 1.000 mm x 6°.
• Sarcină tehnică pe șa: 18.000 kg
• Pentru cap tractor: 4 x 2 sau 6 x 2
Platformă de încărcare:
• Platformă de încărcare, lungime aprox. 9.400 mm, cu înclinație în spate de aprox. 900 mm x 6°.
Crjlhsiuy Npsccqqji
• Platformă de încărcare după gâtul de lebădă, reglabilă hidraulic pe înălțime.
• Lungime platformă aprox. 3.000 mm. Capacitate de încărcare până la aprox. 9.000 kg
Rampe:
• 1 pereche de rampe hidraulice din oțel, în două secțiuni, aprox. 4.350 x 900 mm.
• Placă de lemn tare.
• Vârfuri de rampă rabatabile hidraulic.
• Rampele pot fi deplasate hidraulic individual aprox. 235 mm spre exterior și aprox. 365 mm spre interior.
Axe și suspensie:
• Axe și suspensie BPW, două axe fixe, o axă autodirecțională.
• Sarcină tehnică pe axă: 12.000 kg
• Blocare electromagnetică la mersul înapoi, activare automată la mers înapoi și manuală.
• Suspensie pneumatică cu ventil de ridicare și coborâre.
• Trusă scule pentru axe.
Anvelope:
• 235/75 R 17.5 3PMSF cu roți duble.
• Indice de sarcină 143/141J (144/144F)
Sistem de frânare:
• Sistem de frânare WABCO EBS-E, conform reglementărilor UE.
Instalație de iluminat:
• Instalație de iluminat 24 volți cu "ASPÖCK-NORDIK full LED” (ASS 3)
• Execuție în conformitate cu reglementările UE.
Metalizare:
• Metalizare standard HRM (High Resistance Metallisation) a cadrului exterior.
• Întreaga construcție din oțel este sablată, apoi suprafețele vizibile definite sunt metalizate cu ZINACOR 850 (Zinc 85% - Aluminiu 15%) prin tratament termic.
Vopsire:
• Tratament final 6-K:
• Întreaga construcție din oțel, după sudare, este sablată.
• Un strat de grund pe bază de zinc, un strat de primer de aderență.
• Vopsea finală cu 2 straturi de lac 2-K (acrilic) într-o singură culoare, novagrau, apoi etanșarea cavităților cu ceară specială. Jante argintii.
Construcție din oțel:
• Construcție din oțel din oțeluri fine de înaltă rezistență.
• Calități de oțel:
S355J2+N/S355MC (limita de curgere 355MPa)
S690QL/S700MC (limita de curgere 690MPa)
• Sudori certificați conform DIN-EN 287-1.
• Procedeu de sudare MAG conform EN ISO 4063.
• Gaz de protecție M21 conform EN ISO 14175
Accesorii incluse:
• Perete frontal din oțel, detașabil, aprox. 400 mm înălțime.
• Bară de conexiuni pentru alimentarea capului tractor, montată la nivelul profilului cadrului exterior.
• ASPÖCK-UNIBOX pe bara de conexiuni din față cu prize 24N, 24S & 15 poli.
• Conexiune 24N conform ISO-1185
• Conexiune 24S conform ISO 3731
• Conexiune cu 15 poli conform ISO-12098
• 1 roată de rezervă cu adaptor de montare sub platforma de încărcare, pe dreapta, înaintea axelor.
• Poziție de parcare pe gâtul de lebădă pentru panourile de avertizare când nu sunt utilizate.
• Suport exterior pe gâtul de lebădă cu găuri de fixare pentru inele de ancorare înșurubabile.
Prima gaură la aprox. 200 mm de la față, apoi la fiecare aprox. 400 mm.
2 perechi de inele de ancorare înșurubabile incluse (LC 5.000 daN).
• O gaură de fixare în partea superioară din spate a suportului exterior de pe gâtul de lebădă pentru un inel de ancorare înșurubabil.
1 pereche de inele de ancorare înșurubabile incluse (LC 10.000 daN).
• 1 pereche de inele de ancorare încastrate în partea din spate, în mijlocul gâtului de lebădă (LC 5.000 daN).
• 3 perechi de inele de ancorare încastrate în interior pe suportul exterior a
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2007
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 231 9... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare




















