șasiu de camionInternational Harvester
COF4070B
șasiu de camion
International Harvester
COF4070B
Preț de pornire fără TVA
62.500 EUR
(75.000 EUR brut)
Condiție
Utilizat
Locație
Gallbrunn 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date de bază
- Denumire:
- șasiu de camion
- Producător:
- International Harvester
- Model:
- COF4070B
- Condiție:
- folosit
- Funcționalitate:
- complet funcțional
Preț și locație
Preț de pornire fără TVA
62.500 EUR
(75.000 EUR brut)
- Locație:
- Gallbrunn, Austria

Apelați
Detalii tehnice
- Kilometraj:
- 62.000 km
- Putere:
- 169,16 kW (229,99 CP)
- Prima înmatriculare:
- 09/1981
- Tip combustibil:
- motorină
- Dimensiunea anvelopei:
- 10.00 R20
- Starea anvelopelor:
- 95 procent
- Configurație ax:
- 6x4
- Următoarea inspecție (TÜV):
- 09/2026
- Combustibil:
- motorină
- Capacitatea rezervorului de combustibil:
- 650 l
- Frâne:
- VEB (Combinat de întreprinderi de stat)
- Culoare:
- verde
- Cabină șofer:
- cabina de dormit
- Tip de angrenaj:
- mecanic
- Numărul de trepte de viteză:
- 10
- Suspensie:
- oțel
- Număr de locuri:
- 2
- Dotări:
- cuplaj remorcă, proiectoare de ceață
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A208-31-342
- Ultima actualizare:
- pe 25.12.2025
Descriere
De vânzare: International COF-4070B Transtar II, an fabricație 1980/81.
Istoric: Vehiculul a fost inițial adus în Austria ca autolaborator geofizic pentru a lucra pentru OMV. După mai mulți proprietari, a ajuns în posesia mea. Din păcate, doar șasiul original a putut fi salvat, motiv pentru care s-a trecut la conversie. Vehiculul are 41.000 mile originale afișate pe bord.
Documentație: Vehiculul este omologat ca „utilaj autopropulsat, viteză maximă 90 km/h”. Este înmatriculat, plăcuțele de înmatriculare sunt păstrate. Certificatul tehnic („Pickerl”) este valabil până în 09/2026. Se oferă manualele originale, lista de piese de schimb și „Line setting ticket”. Acesta permite identificarea și comanda corectă a pieselor de schimb din SUA și Canada.
Tehnică: Camionul este echipat cu un motor Cummins NH de 230 CP. Cutia de viteze este de la Fuller (RT-9509). Transmisia primară merge către o cutie de reducere Spycer, unde se află și priza de putere, apoi către cele două punți motoare. Partea tehnică este complet originală și funcțională, dar la acest nivel de vechime pot apărea oricând probleme. Sunt necesare unele reparații minore, spre exemplu pompa de înclinare a cabinei și Breakmaster-ul trebuie revizuite (piesele de servisare sunt disponibile).
Conversie: Așa cum am menționat, doar șasiul a putut fi salvat, suprastructura inițială fiind demontată integral. Pentru a păstra caracterul vehiculului, conversia a fost efectuată în direcția unei „mașini de lucru”. Detaliile sunt vizibile în fotografii; pentru nelămuriri, puteți scrie pe mail sau suna direct.
Alte informații: Vând vehiculul deoarece l-am deținut suficient. Nu am finalizat restaurarea completă (lipsește placa originală de cuplare), dar am ajuns departe raportat la resursele mele. Există și motive personale pe care nu doresc să le menționez aici.
Vehiculul se vinde cu echiparea completă: lanțuri și chingi de ancorare, cutie de scule, panouri de lățire, steaguri și bandaje etc. Prețul include piese de schimb diverse, materiale de servisare, scaune originale, filtre, cabmarkerlights, cabluri Bowden etc., practic tot ce s-a adunat de-a lungul anilor, cu excepția bunurilor personale.
Njdpfx Ahox N Ddroxslk
Prețul este negociabil, însă vă rog evitați întrebările de tip „Care e ultimul preț?”. Cei interesați de amenajarea ca autorulotă: vehiculul are arcuri cu foi și va deteriora orice veselă din melamină. Test drive-urile sunt posibil doar dacă permit condițiile meteo. Conducătorii ar trebui să fie familiarizați cu dublul debreiat și utilizarea intermediară a ambreiajului. Fiind vehicul folosit/oldtimer, se exclude orice garanție, posibilitate de retur sau rambursare.
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Istoric: Vehiculul a fost inițial adus în Austria ca autolaborator geofizic pentru a lucra pentru OMV. După mai mulți proprietari, a ajuns în posesia mea. Din păcate, doar șasiul original a putut fi salvat, motiv pentru care s-a trecut la conversie. Vehiculul are 41.000 mile originale afișate pe bord.
Documentație: Vehiculul este omologat ca „utilaj autopropulsat, viteză maximă 90 km/h”. Este înmatriculat, plăcuțele de înmatriculare sunt păstrate. Certificatul tehnic („Pickerl”) este valabil până în 09/2026. Se oferă manualele originale, lista de piese de schimb și „Line setting ticket”. Acesta permite identificarea și comanda corectă a pieselor de schimb din SUA și Canada.
Tehnică: Camionul este echipat cu un motor Cummins NH de 230 CP. Cutia de viteze este de la Fuller (RT-9509). Transmisia primară merge către o cutie de reducere Spycer, unde se află și priza de putere, apoi către cele două punți motoare. Partea tehnică este complet originală și funcțională, dar la acest nivel de vechime pot apărea oricând probleme. Sunt necesare unele reparații minore, spre exemplu pompa de înclinare a cabinei și Breakmaster-ul trebuie revizuite (piesele de servisare sunt disponibile).
Conversie: Așa cum am menționat, doar șasiul a putut fi salvat, suprastructura inițială fiind demontată integral. Pentru a păstra caracterul vehiculului, conversia a fost efectuată în direcția unei „mașini de lucru”. Detaliile sunt vizibile în fotografii; pentru nelămuriri, puteți scrie pe mail sau suna direct.
Alte informații: Vând vehiculul deoarece l-am deținut suficient. Nu am finalizat restaurarea completă (lipsește placa originală de cuplare), dar am ajuns departe raportat la resursele mele. Există și motive personale pe care nu doresc să le menționez aici.
Vehiculul se vinde cu echiparea completă: lanțuri și chingi de ancorare, cutie de scule, panouri de lățire, steaguri și bandaje etc. Prețul include piese de schimb diverse, materiale de servisare, scaune originale, filtre, cabmarkerlights, cabluri Bowden etc., practic tot ce s-a adunat de-a lungul anilor, cu excepția bunurilor personale.
Njdpfx Ahox N Ddroxslk
Prețul este negociabil, însă vă rog evitați întrebările de tip „Care e ultimul preț?”. Cei interesați de amenajarea ca autorulotă: vehiculul are arcuri cu foi și va deteriora orice veselă din melamină. Test drive-urile sunt posibil doar dacă permit condițiile meteo. Conducătorii ar trebui să fie familiarizați cu dublul debreiat și utilizarea intermediară a ambreiajului. Fiind vehicul folosit/oldtimer, se exclude orice garanție, posibilitate de retur sau rambursare.
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 6769 ... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare




















































































