Camion de gunoi
Hogra 4x4 met Netam kipper

preț fix fără TVA
55.000 EUR
(66.550 EUR brut)
Anul fabricației
1956
Condiție
Utilizat
Locație
ANDELST Olanda
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi Hogra 4x4 met Netam kipper
more Images
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Hogra 4x4 met Netam kipper
Afișați imaginile
Afișează harta

Date de bază

Denumire:
Camion de gunoi
Producător:
Hogra
Model:
4x4 met Netam kipper
Anul fabricației:
1956
Condiție:
foarte bun (second hand)

Preț și locație

preț fix fără TVA
55.000 EUR
(66.550 EUR brut)
Locație:
ANDELST, Olanda Olanda
Apelați

Detalii tehnice

Kilometraj:
2.587 km
Putere:
61 kW (82,94 CP)
Prima înmatriculare:
02/1956
Tip combustibil:
motorină
Dimensiunea anvelopei:
9.00R20
Configurație ax:
4x4
Culoare:
portocaliu
Tip de angrenaj:
mecanic
Suspensie:
oțel
Dotări:
cuplaj remorcă, tracțiune integrală

Detalii despre ofertă

ID-ul listei:
A207-18-607
Număr de referință:
44271
Ultima actualizare:
pe 09.12.2025

Descriere

Acest Hogra unic, extrem de rar, a fost complet restaurat și se află într-o stare excelentă!

Istoria Hogra:

După sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial, Țările de Jos ieșiseră slăbite din conflict și s-au recuperat lent în anii 1950. Acești ani au fost caracterizați de simplitate și muncă asiduă pentru reconstrucția țării. Exista o lipsă de materiale și, implicit, de echipamente. Până bine în anii 1950, flota de camioane era formată în principal din vehicule învechite provenite din stocurile militare, care au fost modificate masiv și menținute funcționale pentru uz civil.

La începutul anilor 1950, domnul W.A. Hoek a identificat o nevoie crescândă pentru camioane mai grele, ale căror livrare era dificilă sau chiar imposibilă. A văzut oportunitatea de a construi un camion asamblat in-house, bazat pe cerința pieței, la cel mai redus preț posibil, care să ofere utilizatorului performanțe maxime.

Domnul van Hoek nu dispunea însă de capitalul necesar. Când a intrat în contact cu o văduvă bogată, doamna Gravelaar, dispusă să îi asigure capitalul de pornire, a luat naștere noul brand de camioane „HOGRA”, denumire derivată din inițialele celor doi.

Producția primelor unități a început în 1954 într-o fostă fabrică de lactate din Ravenstein.

Fabrica Hogra era una tipică de asamblare: toate piesele necesare, cu excepția instalației electrice, erau achiziționate de la terți și asamblate la Ravenstein sub forma unui șasiu mobil cu grilă, capotă, parbriz și aripi față, însă fără cabină și suprastructură. La acea vreme, era obișnuit ca un camion să părăsească fabrica ca șasiu rulant, ulterior fiind echipat cu cabină și suprastructură conform solicitărilor clientului, la un carosier. Existau carosieri renumiți precum Paul & van Weelde și Buca, dar și numeroși carosieri locali.

Șasiul, pachetele de arcuri și tabla Hogra erau fabricate în Țările de Jos, motorul era cumpărat de la Perkins (Anglia) și ulterior de la Steyr (Austria). Cele două tipuri produse de Hogra în scurta sa existență își derivau denumirea după tipul de motor instalat. Modelul H7-P6 era echipat cu un motor diesel Perkins P6 de 83 CP. Tipurile H7-S100 și, ulterior, H10 S-100 erau dotate cu motor Steyr de 100 CP. Cifra 7 din denumire indică o capacitate brută de încărcare de 7 tone. Modelele H7 au fost concepute ca șasiu 2 axe 4x2, existând doar câteva variante 2 axe 4x4. Modelul H10, introdus după 1957, era realizat ca șasiu 3 axe 6x2, permitând, datorită unei axe suplimentare, o capacitate brută de încărcare de până la 10 tone.

De la sfârșitul anilor 1950, concurența pe piața de camioane a devenit tot mai acerbă. Hogra a rămas fidel configurației cu motor „torpedo” și, din cauza tehnologiei învechite, nu a putut face față apariției modelelor cu cabină deasupra motorului, care ofereau sarcină utilă mai mare și performanțe superioare. În 1958, compania a intrat într-o situație economică dificilă, continuând activitatea într-o formă restrânsă, iar istoria acestei mărci olandeze de camioane cu existență scurtă, între 1954–1961, s-a încheiat în 1961, după ce și Kromhout părăsise deja piața.
Au fost construite în total aproximativ 120 de camioane Hogra, aproape exclusiv pentru piața olandeză.
În prezent se redactează o carte...
Hfodpfox Elatex Aa Ser

Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.

Furnizor

Înregistrat din: 2003

820 Anunțuri online

Apelați

Trimiteți solicitarea

Terenus 
Germania
Austria
Elveția
Statele Unite ale Americii
Regatul Unit
Franța
Belgia
Spania
Mexic
Italia
Olanda
Polonia
Federația Rusă
Belarus (Republica Belarus)
Ucraina
Estonia
Turcia
Noua Zeelandă
Irlanda
Republica Cehă
Danemarca
Finlanda
Suedia
Norvegia
Luxemburg
Grecia
Lituania
Letonia
Islanda
Portugalia
Brazilia
Venezuela
Argentina
Ungaria
Slovacia
România
Moldova
Slovenia
Serbia
Muntenegru
Albania
Croația
Bulgaria
Macedonia de Nord
Bosnia şi Herţegovina
Israel
Egipt
Maroc
India
Indonezia
Coreea de Sud
Japonia
Thailanda
Malaezia
Vietnam
China
Taiwan
Iran
Bangladeș
Solicitarea nu a putut fi trimisă. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Telefon & Fax

+31 488 2... anunțuri