Camion de gunoiHogra
4x4 met Netam kipper
Camion de gunoi
Hogra
4x4 met Netam kipper
preț fix fără TVA
55.000 EUR
(66.550 EUR brut)
Anul fabricației
1956
Condiție
Utilizat
Locație
ANDELST 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date de bază
- Denumire:
- Camion de gunoi
- Producător:
- Hogra
- Model:
- 4x4 met Netam kipper
- Anul fabricației:
- 1956
- Condiție:
- foarte bun (second hand)
Preț și locație
preț fix fără TVA
55.000 EUR
(66.550 EUR brut)
- Locație:
- ANDELST, Olanda

Apelați
Detalii tehnice
- Kilometraj:
- 2.587 km
- Putere:
- 61 kW (82,94 CP)
- Prima înmatriculare:
- 02/1956
- Tip combustibil:
- motorină
- Dimensiunea anvelopei:
- 9.00R20
- Configurație ax:
- 4x4
- Culoare:
- portocaliu
- Tip de angrenaj:
- mecanic
- Suspensie:
- oțel
- Dotări:
- cuplaj remorcă, tracțiune integrală
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A207-18-607
- Număr de referință:
- 44271
- Ultima actualizare:
- pe 09.12.2025
Descriere
Acest Hogra unic, extrem de rar, a fost complet restaurat și se află într-o stare excelentă!
Istoria Hogra:
După sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial, Țările de Jos ieșiseră slăbite din conflict și s-au recuperat lent în anii 1950. Acești ani au fost caracterizați de simplitate și muncă asiduă pentru reconstrucția țării. Exista o lipsă de materiale și, implicit, de echipamente. Până bine în anii 1950, flota de camioane era formată în principal din vehicule învechite provenite din stocurile militare, care au fost modificate masiv și menținute funcționale pentru uz civil.
La începutul anilor 1950, domnul W.A. Hoek a identificat o nevoie crescândă pentru camioane mai grele, ale căror livrare era dificilă sau chiar imposibilă. A văzut oportunitatea de a construi un camion asamblat in-house, bazat pe cerința pieței, la cel mai redus preț posibil, care să ofere utilizatorului performanțe maxime.
Domnul van Hoek nu dispunea însă de capitalul necesar. Când a intrat în contact cu o văduvă bogată, doamna Gravelaar, dispusă să îi asigure capitalul de pornire, a luat naștere noul brand de camioane „HOGRA”, denumire derivată din inițialele celor doi.
Producția primelor unități a început în 1954 într-o fostă fabrică de lactate din Ravenstein.
Fabrica Hogra era una tipică de asamblare: toate piesele necesare, cu excepția instalației electrice, erau achiziționate de la terți și asamblate la Ravenstein sub forma unui șasiu mobil cu grilă, capotă, parbriz și aripi față, însă fără cabină și suprastructură. La acea vreme, era obișnuit ca un camion să părăsească fabrica ca șasiu rulant, ulterior fiind echipat cu cabină și suprastructură conform solicitărilor clientului, la un carosier. Existau carosieri renumiți precum Paul & van Weelde și Buca, dar și numeroși carosieri locali.
Șasiul, pachetele de arcuri și tabla Hogra erau fabricate în Țările de Jos, motorul era cumpărat de la Perkins (Anglia) și ulterior de la Steyr (Austria). Cele două tipuri produse de Hogra în scurta sa existență își derivau denumirea după tipul de motor instalat. Modelul H7-P6 era echipat cu un motor diesel Perkins P6 de 83 CP. Tipurile H7-S100 și, ulterior, H10 S-100 erau dotate cu motor Steyr de 100 CP. Cifra 7 din denumire indică o capacitate brută de încărcare de 7 tone. Modelele H7 au fost concepute ca șasiu 2 axe 4x2, existând doar câteva variante 2 axe 4x4. Modelul H10, introdus după 1957, era realizat ca șasiu 3 axe 6x2, permitând, datorită unei axe suplimentare, o capacitate brută de încărcare de până la 10 tone.
De la sfârșitul anilor 1950, concurența pe piața de camioane a devenit tot mai acerbă. Hogra a rămas fidel configurației cu motor „torpedo” și, din cauza tehnologiei învechite, nu a putut face față apariției modelelor cu cabină deasupra motorului, care ofereau sarcină utilă mai mare și performanțe superioare. În 1958, compania a intrat într-o situație economică dificilă, continuând activitatea într-o formă restrânsă, iar istoria acestei mărci olandeze de camioane cu existență scurtă, între 1954–1961, s-a încheiat în 1961, după ce și Kromhout părăsise deja piața.
Au fost construite în total aproximativ 120 de camioane Hogra, aproape exclusiv pentru piața olandeză.
În prezent se redactează o carte...
Hfodpfox Elatex Aa Ser
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Istoria Hogra:
După sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial, Țările de Jos ieșiseră slăbite din conflict și s-au recuperat lent în anii 1950. Acești ani au fost caracterizați de simplitate și muncă asiduă pentru reconstrucția țării. Exista o lipsă de materiale și, implicit, de echipamente. Până bine în anii 1950, flota de camioane era formată în principal din vehicule învechite provenite din stocurile militare, care au fost modificate masiv și menținute funcționale pentru uz civil.
La începutul anilor 1950, domnul W.A. Hoek a identificat o nevoie crescândă pentru camioane mai grele, ale căror livrare era dificilă sau chiar imposibilă. A văzut oportunitatea de a construi un camion asamblat in-house, bazat pe cerința pieței, la cel mai redus preț posibil, care să ofere utilizatorului performanțe maxime.
Domnul van Hoek nu dispunea însă de capitalul necesar. Când a intrat în contact cu o văduvă bogată, doamna Gravelaar, dispusă să îi asigure capitalul de pornire, a luat naștere noul brand de camioane „HOGRA”, denumire derivată din inițialele celor doi.
Producția primelor unități a început în 1954 într-o fostă fabrică de lactate din Ravenstein.
Fabrica Hogra era una tipică de asamblare: toate piesele necesare, cu excepția instalației electrice, erau achiziționate de la terți și asamblate la Ravenstein sub forma unui șasiu mobil cu grilă, capotă, parbriz și aripi față, însă fără cabină și suprastructură. La acea vreme, era obișnuit ca un camion să părăsească fabrica ca șasiu rulant, ulterior fiind echipat cu cabină și suprastructură conform solicitărilor clientului, la un carosier. Existau carosieri renumiți precum Paul & van Weelde și Buca, dar și numeroși carosieri locali.
Șasiul, pachetele de arcuri și tabla Hogra erau fabricate în Țările de Jos, motorul era cumpărat de la Perkins (Anglia) și ulterior de la Steyr (Austria). Cele două tipuri produse de Hogra în scurta sa existență își derivau denumirea după tipul de motor instalat. Modelul H7-P6 era echipat cu un motor diesel Perkins P6 de 83 CP. Tipurile H7-S100 și, ulterior, H10 S-100 erau dotate cu motor Steyr de 100 CP. Cifra 7 din denumire indică o capacitate brută de încărcare de 7 tone. Modelele H7 au fost concepute ca șasiu 2 axe 4x2, existând doar câteva variante 2 axe 4x4. Modelul H10, introdus după 1957, era realizat ca șasiu 3 axe 6x2, permitând, datorită unei axe suplimentare, o capacitate brută de încărcare de până la 10 tone.
De la sfârșitul anilor 1950, concurența pe piața de camioane a devenit tot mai acerbă. Hogra a rămas fidel configurației cu motor „torpedo” și, din cauza tehnologiei învechite, nu a putut face față apariției modelelor cu cabină deasupra motorului, care ofereau sarcină utilă mai mare și performanțe superioare. În 1958, compania a intrat într-o situație economică dificilă, continuând activitatea într-o formă restrânsă, iar istoria acestei mărci olandeze de camioane cu existență scurtă, între 1954–1961, s-a încheiat în 1961, după ce și Kromhout părăsise deja piața.
Au fost construite în total aproximativ 120 de camioane Hogra, aproape exclusiv pentru piața olandeză.
În prezent se redactează o carte...
Hfodpfox Elatex Aa Ser
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2003
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+31 488 2... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare


























