Volumul SZMDAF
XF 480 4X2 Mega 2xTanks ACC LED
Volumul SZM
DAF
XF 480 4X2 Mega 2xTanks ACC LED
preț fix fără TVA
53.450 EUR
(63.606 EUR brut)
Anul fabricației
2022
Condiție
Utilizat
Locație
Dortmund 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date de bază
Preț și locație
preț fix fără TVA
53.450 EUR
(63.606 EUR brut)
- Locație:
- Dortmund, Germania

Apelați
Detalii tehnice
- Kilometraj:
- 171.859 km
- Putere:
- 349 kW (474,51 CP)
- Prima înmatriculare:
- 12/2022
- Tip combustibil:
- motorină
- Dimensiunea anvelopei:
- 315/60 R22.5
- Ampatament:
- 3.800 mm
- Combustibil:
- motorină
- Capacitatea rezervorului de combustibil:
- 690 l
- Culoare:
- altul
- Tip de angrenaj:
- automat
- Numărul de trepte de viteză:
- 12
- Clasă de emisii:
- Euro 6
- Lungime totală:
- 6.100 mm
- Lățime totală:
- 2.500 mm
- Înălțime totală:
- 3.700 mm
- Dotări:
- aer condiționat, frigider, pilot automat de viteză, rezervor secundar de combustibil, spoiler, încălzire scaun, încălzitor staționar
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A204-24-055
- Număr de referință:
- 70264699
- Ultima actualizare:
- pe 31.10.2025
Descriere
= Alte opțiuni și echipamente =
Superstructură
- Volum
Un tractor de volum (sau Mega, podea joasă) dispune de o şa de tractare foarte joasă, permițând astfel transportul unor obiecte mai mari și mai ales mai înalte.
Iluminare
- Tip faruri: xenon (Tipul de far al acestui vehicul)
Caracteristici
- Înălțime şa de tractare: 96 cm (Înălțimea cuplajului pernei de aer a acestui vehicul)
Hedpfx Asxtln Dodkjw
Interior
- Climatizare automată
Climatizarea automată este o metodă de a furniza vehiculului aer rece și uscat, unde utilizatorul poate seta o temperatură, iar vehiculul va regla automat caracteristicile de încălzire și răcire.
- Tahograf: digital
Un tahograf este un aparat montat pe un vehicul care înregistrează automat viteza și distanța parcurse, precum și activitatea șoferului dintr-o selecție de moduri. Modul de condus este activat automat când vehiculul se află în mișcare și, de obicei, aparatele moderne trec în alt mod de lucru când vehiculul este staționat. Modurile de odihnă și disponibilitate pot fi selectate manual de către șofer atunci când vehiculul nu se află în mișcare.
- Scaun cu suspensie pneumatică
Un scaun cu suspensie pneumatică oferă șoferului mai mult confort, deoarece nu este atașat direct de cabină, iar suspensia pneumatică amortizează vibrațiile și denivelările drumului, minimizând transmiterea acestora către șofer.
Motor
- AdBlue
AUS 32, o soluție apoasă de uree cu 32,5%, este utilizată în procesul de reducere catalitică selectivă (SCR). Este un lichid de evacuare diesel (DEF), uneori numit și AdBlue (denumire protejată). AUS 32 este standardizat conform ISO 22241.
- Capacitate rezervor 2: 525 litri (Capacitatea celui de-al doilea rezervor de combustibil)
- Capacitate rezervor combustibil: 690 litri (portal_description_fuel_tank_capacity_1)
Sisteme de siguranță
- Sistem de avertizare părăsire bandă
Sistemul de avertizare la părăsirea benzii este un mecanism care alertează șoferul atunci când vehiculul începe să iasă de pe bandă pe autostradă sau drumuri expres (cu excepția cazului în care semnalul de direcție este activat). Aceste sisteme sunt concepute pentru a minimiza accidentele cauzate de erori de conducere, distragere a atenției sau oboseală.
- Sistem de avertizare coliziune frontală
Sistemul de avertizare la coliziune frontală este cunoscut și ca sistem pre-crash, sistem de evitare a coliziunilor frontale sau sistem de prevenire a coliziunilor. Utilizează radar (pentru toate condițiile meteo) și, uneori, laser (LIDAR) și cameră (recunoaștere imagine) pentru a detecta o posibilă coliziune iminentă.
= Alte informații =
Informații generale
Cabină: Sleeper High Cab (Cabină înaltă cu pat)
Număr de înmatriculare:
Transmisie
Sistem AdBlue: Da
Cutie de viteze
Tip cutie: Traxon, 12 trepte, automată
Configurație axe
Frâne: frâne pe disc
Axă 1: Dimensiune anvelope: 315/60 R22.5; Profil anvelopă stânga: 30%; Profil anvelopă dreapta: 20%; Reductor: simplu
Axă 2: Dimensiune anvelope: 295/60 R22.5; Profil anvelopă stânga: 30%; Profil anvelopă dreapta: 30%; Reductor: simplu
Greutăți
MMA (masa maximă autorizată): 19.000 kg
Configurație
Număr de locuri de dormit: 2
Stare
Număr de chei: 2
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Superstructură
- Volum
Un tractor de volum (sau Mega, podea joasă) dispune de o şa de tractare foarte joasă, permițând astfel transportul unor obiecte mai mari și mai ales mai înalte.
Iluminare
- Tip faruri: xenon (Tipul de far al acestui vehicul)
Caracteristici
- Înălțime şa de tractare: 96 cm (Înălțimea cuplajului pernei de aer a acestui vehicul)
Hedpfx Asxtln Dodkjw
Interior
- Climatizare automată
Climatizarea automată este o metodă de a furniza vehiculului aer rece și uscat, unde utilizatorul poate seta o temperatură, iar vehiculul va regla automat caracteristicile de încălzire și răcire.
- Tahograf: digital
Un tahograf este un aparat montat pe un vehicul care înregistrează automat viteza și distanța parcurse, precum și activitatea șoferului dintr-o selecție de moduri. Modul de condus este activat automat când vehiculul se află în mișcare și, de obicei, aparatele moderne trec în alt mod de lucru când vehiculul este staționat. Modurile de odihnă și disponibilitate pot fi selectate manual de către șofer atunci când vehiculul nu se află în mișcare.
- Scaun cu suspensie pneumatică
Un scaun cu suspensie pneumatică oferă șoferului mai mult confort, deoarece nu este atașat direct de cabină, iar suspensia pneumatică amortizează vibrațiile și denivelările drumului, minimizând transmiterea acestora către șofer.
Motor
- AdBlue
AUS 32, o soluție apoasă de uree cu 32,5%, este utilizată în procesul de reducere catalitică selectivă (SCR). Este un lichid de evacuare diesel (DEF), uneori numit și AdBlue (denumire protejată). AUS 32 este standardizat conform ISO 22241.
- Capacitate rezervor 2: 525 litri (Capacitatea celui de-al doilea rezervor de combustibil)
- Capacitate rezervor combustibil: 690 litri (portal_description_fuel_tank_capacity_1)
Sisteme de siguranță
- Sistem de avertizare părăsire bandă
Sistemul de avertizare la părăsirea benzii este un mecanism care alertează șoferul atunci când vehiculul începe să iasă de pe bandă pe autostradă sau drumuri expres (cu excepția cazului în care semnalul de direcție este activat). Aceste sisteme sunt concepute pentru a minimiza accidentele cauzate de erori de conducere, distragere a atenției sau oboseală.
- Sistem de avertizare coliziune frontală
Sistemul de avertizare la coliziune frontală este cunoscut și ca sistem pre-crash, sistem de evitare a coliziunilor frontale sau sistem de prevenire a coliziunilor. Utilizează radar (pentru toate condițiile meteo) și, uneori, laser (LIDAR) și cameră (recunoaștere imagine) pentru a detecta o posibilă coliziune iminentă.
= Alte informații =
Informații generale
Cabină: Sleeper High Cab (Cabină înaltă cu pat)
Număr de înmatriculare:
Transmisie
Sistem AdBlue: Da
Cutie de viteze
Tip cutie: Traxon, 12 trepte, automată
Configurație axe
Frâne: frâne pe disc
Axă 1: Dimensiune anvelope: 315/60 R22.5; Profil anvelopă stânga: 30%; Profil anvelopă dreapta: 20%; Reductor: simplu
Axă 2: Dimensiune anvelope: 295/60 R22.5; Profil anvelopă stânga: 30%; Profil anvelopă dreapta: 30%; Reductor: simplu
Greutăți
MMA (masa maximă autorizată): 19.000 kg
Configurație
Număr de locuri de dormit: 2
Stare
Număr de chei: 2
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2024
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 231 9... anunțuri
Aceste anunțuri v-ar putea interesa și pe dumneavoastră.
anunț mic
Dortmund
1.420 km
Volumul SZM
DAFXF 480 4X2 Mega 2xTanks ACC LED Euro 6
DAFXF 480 4X2 Mega 2xTanks ACC LED Euro 6
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare






































