Transport refrigerat/congelatSchmitz Cargobull
Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 ...
Transport refrigerat/congelat
Schmitz Cargobull
Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 ...
Preț de pornire fără TVA
20.950 EUR
(25.350 EUR brut)
Anul fabricației
2018
Condiție
Utilizat
Locație
SLIEDRECHT 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date de bază
- Denumire:
- Transport refrigerat/congelat
- Producător:
- Schmitz Cargobull
- Anul fabricației:
- 2018
- Condiție:
- bun (utilizat)
Preț și locație
Preț de pornire fără TVA
20.950 EUR
(25.350 EUR brut)
- Locație:
- SLIEDRECHT, Olanda
Apelați
Vânzare de vehicule

Ați găsit un vehicul nou? Transformă acum vechiul în bani.
Obțineți cel mai bun preț prin TruckScout24.
Mai multe despre vânzarea de vehicule
Mai multe despre vânzarea de vehicule
Detalii tehnice
- Configurație ax:
- 3 axe
- Ampatament:
- 8.910 mm
- Lungimea spațiului de încărcare:
- 13.400 mm
- Lățimea spațiului de încărcare:
- 2.500 mm
- Înălțime spațiu de încărcare:
- 2.700 mm
- Prima înmatriculare:
- 12/2018
- Suspensie:
- aer
- Dimensiunea anvelopei:
- 385/65R22.5
- Dotări:
- ABS, hayon hidraulic
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A202-51-675
- Număr de referință:
- 21386
- Ultima actualizare:
- pe 09.10.2025
Descriere
Configurație axe
Dimensiune anvelope: 385/65R22.5
Marcă axe: SAF
Frâne: frâne pe disc
Suspensie: suspensie pneumatică
Axă spate 1: axă liftabilă; sarcină maximă pe axă: 9.000 kg; profil anvelopă stânga: 30%; profil anvelopă dreapta: 30%
Axă spate 2: sarcină maximă pe axă: 9.000 kg; profil anvelopă stânga: 30%; profil anvelopă dreapta: 30%
Axă spate 3: sarcină maximă pe axă: 9.000 kg; profil anvelopă stânga: 30%; profil anvelopă dreapta: 30%
Dodoxmba Nspfx Ah Sowc
Dimensiuni
Dimensiuni (L x l x h): 1.404 x 260 x 400 cm
Greutăți
Greutate proprie: 8.711 kg
Sarcină utilă: 33.289 kg
Masa totală maximă autorizată: 42.000 kg
Funcțional
Platformă de încărcare: D Hollandia DHSMR.20, trapă rabatabilă, cu acces pentru subșasiu, 2.000 kg
Răcire: -30 °C până la 30 °C
Motor de răcire: diesel și electric (23.174 ore de funcționare pe diesel; 783 electric)
Grosime perete: 5 mm
Întreținere, istoric și stare
ITP (inspecție tehnică periodică): valabil până la 12.2025
Stare tehnică: bună
Stare optică: bună
Identificare
Număr de înmatriculare: OR-76-PS
Informații suplimentare
Pentru informații suplimentare vă rugăm să îl contactați pe Rob Veldhuis sau Arjan Kamsteeg.
Marcă unitate de răcire: Thermo King
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Dimensiune anvelope: 385/65R22.5
Marcă axe: SAF
Frâne: frâne pe disc
Suspensie: suspensie pneumatică
Axă spate 1: axă liftabilă; sarcină maximă pe axă: 9.000 kg; profil anvelopă stânga: 30%; profil anvelopă dreapta: 30%
Axă spate 2: sarcină maximă pe axă: 9.000 kg; profil anvelopă stânga: 30%; profil anvelopă dreapta: 30%
Axă spate 3: sarcină maximă pe axă: 9.000 kg; profil anvelopă stânga: 30%; profil anvelopă dreapta: 30%
Dodoxmba Nspfx Ah Sowc
Dimensiuni
Dimensiuni (L x l x h): 1.404 x 260 x 400 cm
Greutăți
Greutate proprie: 8.711 kg
Sarcină utilă: 33.289 kg
Masa totală maximă autorizată: 42.000 kg
Funcțional
Platformă de încărcare: D Hollandia DHSMR.20, trapă rabatabilă, cu acces pentru subșasiu, 2.000 kg
Răcire: -30 °C până la 30 °C
Motor de răcire: diesel și electric (23.174 ore de funcționare pe diesel; 783 electric)
Grosime perete: 5 mm
Întreținere, istoric și stare
ITP (inspecție tehnică periodică): valabil până la 12.2025
Stare tehnică: bună
Stare optică: bună
Identificare
Număr de înmatriculare: OR-76-PS
Informații suplimentare
Pentru informații suplimentare vă rugăm să îl contactați pe Rob Veldhuis sau Arjan Kamsteeg.
Marcă unitate de răcire: Thermo King
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2006
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+31 184 2... anunțuri
Aceste anunțuri v-ar putea interesa și pe dumneavoastră.
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare