Camion de gunoiScania
L8046-BEK VABIS kipper
Camion de gunoi
Scania
L8046-BEK VABIS kipper
preț fix fără TVA
29.500 EUR
(35.695 EUR brut)
Anul fabricației
1968
Condiție
Utilizat
Locație
ANDELST 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date de bază
- Denumire:
- Camion de gunoi
- Producător:
- Scania
- Model:
- L8046-BEK VABIS kipper
- Anul fabricației:
- 1968
- Condiție:
- bun (utilizat)
Preț și locație
preț fix fără TVA
29.500 EUR
(35.695 EUR brut)
- Locație:
- ANDELST, Olanda

Apelați
Detalii tehnice
- Kilometraj:
- 629.432 km
- Putere:
- 120 kW (163,15 CP)
- Prima înmatriculare:
- 04/1968
- Tip combustibil:
- motorină
- Dimensiunea anvelopei:
- 10.00 R20
- Configurație ax:
- 4x2
- Ampatament:
- 4.600 mm
- Combustibil:
- motorină
- Cabină șofer:
- cabina de zi
- Tip de angrenaj:
- mecanic
- Suspensie:
- oțel
- Număr de locuri:
- 3
- Lungime totală:
- 7.200 mm
- Lățime totală:
- 2.400 mm
- Înălțime totală:
- 2.600 mm
- Lungimea spațiului de încărcare:
- 4.210 mm
- Lățimea spațiului de încărcare:
- 2.230 mm
- Înălțime spațiu de încărcare:
- 400 mm
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A200-13-930
- Număr de referință:
- 45606
- Ultima actualizare:
- pe 17.12.2025
Descriere
= Alte opțiuni și accesorii =
- Suspensie cu arcuri lamelare față și spate
- Priză de putere (PTO)
= Observații =
- Bene basculantă WIRZ cu descărcare în spate
- Dimensiuni benă (interior) Lungime 421 cm x Lățime 223 cm x Înălțime 40 cm
- Înălțimea platformei de încărcare: 127 cm
- Laterale din aluminiu rabatabile
- Cutie de viteze tip G750
- Motor diesel 6 cilindri/4 timpi (tip D8R01 și nr. motor 105146)
- Culoare cabină: RAL 5502
- Provine de la un vehicul olandez original cu numărul de înmatriculare AB-92-62
Acest basculant Scania L8046-BEK Vabis din 1968 se află într-o stare originală și bună și este construit pe un șasiu masiv, cu suspensie cu arcuri lamelare, proiectat pentru sarcini mari și o durată lungă de viață.
Seria L a fost ultima generație de vehicule Scania cu capotă clasică, înainte de trecerea la cabine cu șofer de tip cap de tractor (frontale).
Lajdexc E Nmepfx Ahxsk
Chiar și după această schimbare, modelele din seria L au rămas în producție pentru mulți ani.
Camioanele robuste din seria L au fost populare în construcții de drumuri, transport nisip și pietriș și pentru transporturi grele pe distanțe scurte, fiind renumite pentru șasiul lor solid, tehnologia simplă și forța mare de tracțiune.
Multe dintre aceste modele au parcurs fără probleme peste un milion de kilometri, contribuind la reputația Scania pentru durabilitate.
= Alte informații =
Informații generale
Număr de uși: 2
Informații tehnice
Capacitate motor: 7.800 cc
Configurație axe
Dimensiune anvelope: 10.00 R20
Suspensie: cu arcuri lamelare
Axa față: Sarcină maximă pe axă: 6.000 kg; Direcțională; Profil anvelopă stânga: 70%; Profil anvelopă dreapta: 70%
Axa spate: Roți duble; Sarcină maximă pe axă: 10.200 kg; Profil anvelopă stânga interior: 70%; Profil anvelopă stânga exterior: 70%; Profil anvelopă dreapta interior: 70%; Profil anvelopă dreapta exterior: 70%; Reductor: simplu
Greutăți
Greutate proprie: 6.400 kg
Sarcină utilă: 9.600 kg
Greutate totală admisă: 16.000 kg
Funcțional
Basculare: Spate
Mediu
Clasa de emisii: Euro 0
Stare
Stare tehnică: bună
Stare estetică: bună
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
- Suspensie cu arcuri lamelare față și spate
- Priză de putere (PTO)
= Observații =
- Bene basculantă WIRZ cu descărcare în spate
- Dimensiuni benă (interior) Lungime 421 cm x Lățime 223 cm x Înălțime 40 cm
- Înălțimea platformei de încărcare: 127 cm
- Laterale din aluminiu rabatabile
- Cutie de viteze tip G750
- Motor diesel 6 cilindri/4 timpi (tip D8R01 și nr. motor 105146)
- Culoare cabină: RAL 5502
- Provine de la un vehicul olandez original cu numărul de înmatriculare AB-92-62
Acest basculant Scania L8046-BEK Vabis din 1968 se află într-o stare originală și bună și este construit pe un șasiu masiv, cu suspensie cu arcuri lamelare, proiectat pentru sarcini mari și o durată lungă de viață.
Seria L a fost ultima generație de vehicule Scania cu capotă clasică, înainte de trecerea la cabine cu șofer de tip cap de tractor (frontale).
Lajdexc E Nmepfx Ahxsk
Chiar și după această schimbare, modelele din seria L au rămas în producție pentru mulți ani.
Camioanele robuste din seria L au fost populare în construcții de drumuri, transport nisip și pietriș și pentru transporturi grele pe distanțe scurte, fiind renumite pentru șasiul lor solid, tehnologia simplă și forța mare de tracțiune.
Multe dintre aceste modele au parcurs fără probleme peste un milion de kilometri, contribuind la reputația Scania pentru durabilitate.
= Alte informații =
Informații generale
Număr de uși: 2
Informații tehnice
Capacitate motor: 7.800 cc
Configurație axe
Dimensiune anvelope: 10.00 R20
Suspensie: cu arcuri lamelare
Axa față: Sarcină maximă pe axă: 6.000 kg; Direcțională; Profil anvelopă stânga: 70%; Profil anvelopă dreapta: 70%
Axa spate: Roți duble; Sarcină maximă pe axă: 10.200 kg; Profil anvelopă stânga interior: 70%; Profil anvelopă stânga exterior: 70%; Profil anvelopă dreapta interior: 70%; Profil anvelopă dreapta exterior: 70%; Reductor: simplu
Greutăți
Greutate proprie: 6.400 kg
Sarcină utilă: 9.600 kg
Greutate totală admisă: 16.000 kg
Funcțional
Basculare: Spate
Mediu
Clasa de emisii: Euro 0
Stare
Stare tehnică: bună
Stare estetică: bună
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2003
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+31 488 2... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare






























