ValizăDAF
LF 210 4X2 8tonner Manual Ladebordwand Euro 6
Valiză
DAF
LF 210 4X2 8tonner Manual Ladebordwand Euro 6
preț fix fără TVA
25.900 EUR
(30.821 EUR brut)
Anul fabricației
2018
Condiție
Utilizat
Locație
Dortmund 

Afișați imaginile
Afișează harta
Preț și locație
preț fix fără TVA
25.900 EUR
(30.821 EUR brut)
- Locație:
- Dortmund, Germania

Apelați
Detalii tehnice
- Kilometraj:
- 145.575 km
- Putere:
- 154 kW (209,38 CP)
- Prima înmatriculare:
- 10/2018
- Tip combustibil:
- motorină
- Culoare:
- negru
- Configurație ax:
- 4x2
- Dimensiunea anvelopei:
- 215/75 R17.5
- Combustibil:
- motorină
- Ampatament:
- 4.300 mm
- Tip de angrenaj:
- mecanic
- Clasă de emisii:
- Euro 6
- Suspensie:
- lamă parabolică (arcură)
- Lățimea spațiului de încărcare:
- 2.470 mm
- Lungimea spațiului de încărcare:
- 6.070 mm
- Înălțime spațiu de încărcare:
- 2.200 mm
- Dotări:
- aer condiționat, hayon hidraulic, pilot automat de viteză, spoiler
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A185-35-406
- Număr de referință:
- 70256121
- Ultima actualizare:
- pe 17.06.2025
Descriere
= Alte opțiuni și echipamente =
Suprastructură
- Înălțime liberă de trecere: 214 cm (Înălțimea maximă de trecere.)
- Tip ușă spate: hayon (Tipul ușii din spate a acestui vehicul.)
- Materialul podelei: lemn (Materialul podelei compartimentului de încărcare.)
- Lățime deschidere ușă: 242 cm
Lățimea totală a deschiderii ușii și lățimea maximă a unui obiect care poate trece prin ușă.
- Șină de ancorare
Cu șine de fixare, încărcătura vehiculului poate fi securizată pentru a preveni deplasarea acesteia în timpul transportului.
Iluminare
- Tip faruri: halogen (Tipul de faruri al acestui vehicul)
Caracteristici
- Înălțimea șasiului: 80 cm (Înălțimea șasiului acestui vehicul)
Bsdpfxsvzy Ure Adkoww
Interior
- Sistem de mers înapoi
O cameră de mers înapoi (cunoscută și ca cameră de revers) este special concepută pentru instalare în partea din spate a unui vehicul, facilitând manevrele de marșarier și eliminarea unghiului mort. Este destinată prevenirii coliziunilor la mersul cu spatele. Zona imediat din spatele vehiculului este deseori denumită „zona periculoasă” datorită riscului crescut. Camerele de mers înapoi sunt de obicei conectate la sistemul de afișare principal al vehiculului.
- Tahograf: digital
Tahograful este un dispozitiv montat pe vehicul, care înregistrează automat viteza și distanța parcursă, precum și activitatea șoferului în diferite moduri de operare. Modul de condus se activează automat când vehiculul este în mișcare, iar modelele moderne comută automat între modurile de lucru la staționare. Modurile de repaus și disponibilitate pot fi selectate manual de către șofer atunci când vehiculul este oprit.
- Scaun cu suspensie pneumatică
Scaunul cu suspensie pneumatică oferă șoferului un confort sporit, deoarece acesta nu este montat direct pe cabină, iar suspensia cu aer atenuează transmiterea denivelărilor drumului către șofer.
Lift hidraulic spate
- An fabricație lift hidraulic spate: 2018 (Anul de fabricație al platformei de încărcare.)
Motor
- AdBlue
AUS 32, soluție apoasă de uree 32,5%, este folosită în procesul de reducere catalitică selectivă (SCR). Este un lichid de tratare a gazelor de evacuare pentru motoarele diesel (DEF – Diesel Exhaust Fluid), cunoscut și sub numele de AdBlue (marcă înregistrată1). AUS 32 este standardizat conform ISO 22241.
- Număr rezervoare combustibil: 1 (Numărul de rezervoare de combustibil)
- Capacitate rezervor combustibil: 110 litri
= Alte informații =
Informații generale
Cabină: Day Cab
Număr înmatriculare: 70256121
Tren de rulare
Sistem AdBlue: Da
Rezervor combustibil: 110 litri
Transmisie
Cutie de viteze: ZF6, 6 trepte, manuală
Configurație axe
Dimensiune anvelope: 215/75 R17.5
Frâne: frâne pe disc
Suspensie: arcuri parabolice
Axă față: Profil anvelopă stânga: 75%; Profil anvelopă dreapta: 70%; Reducere: simplă
Axă spate: Profil anvelopă stânga: 55%; Profil anvelopă dreapta: 55%; Reducere: simplă
Dimensiuni și greutăți
Masa totală admisă (MMA): 7.549 kg
Dimensiuni (L x l x h): 800 x 255 x 322 cm
Funcțional
Platou ridicător spate: Palfinger MBBC1000N, cu hayon retractabil, 1000 kg
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Suprastructură
- Înălțime liberă de trecere: 214 cm (Înălțimea maximă de trecere.)
- Tip ușă spate: hayon (Tipul ușii din spate a acestui vehicul.)
- Materialul podelei: lemn (Materialul podelei compartimentului de încărcare.)
- Lățime deschidere ușă: 242 cm
Lățimea totală a deschiderii ușii și lățimea maximă a unui obiect care poate trece prin ușă.
- Șină de ancorare
Cu șine de fixare, încărcătura vehiculului poate fi securizată pentru a preveni deplasarea acesteia în timpul transportului.
Iluminare
- Tip faruri: halogen (Tipul de faruri al acestui vehicul)
Caracteristici
- Înălțimea șasiului: 80 cm (Înălțimea șasiului acestui vehicul)
Bsdpfxsvzy Ure Adkoww
Interior
- Sistem de mers înapoi
O cameră de mers înapoi (cunoscută și ca cameră de revers) este special concepută pentru instalare în partea din spate a unui vehicul, facilitând manevrele de marșarier și eliminarea unghiului mort. Este destinată prevenirii coliziunilor la mersul cu spatele. Zona imediat din spatele vehiculului este deseori denumită „zona periculoasă” datorită riscului crescut. Camerele de mers înapoi sunt de obicei conectate la sistemul de afișare principal al vehiculului.
- Tahograf: digital
Tahograful este un dispozitiv montat pe vehicul, care înregistrează automat viteza și distanța parcursă, precum și activitatea șoferului în diferite moduri de operare. Modul de condus se activează automat când vehiculul este în mișcare, iar modelele moderne comută automat între modurile de lucru la staționare. Modurile de repaus și disponibilitate pot fi selectate manual de către șofer atunci când vehiculul este oprit.
- Scaun cu suspensie pneumatică
Scaunul cu suspensie pneumatică oferă șoferului un confort sporit, deoarece acesta nu este montat direct pe cabină, iar suspensia cu aer atenuează transmiterea denivelărilor drumului către șofer.
Lift hidraulic spate
- An fabricație lift hidraulic spate: 2018 (Anul de fabricație al platformei de încărcare.)
Motor
- AdBlue
AUS 32, soluție apoasă de uree 32,5%, este folosită în procesul de reducere catalitică selectivă (SCR). Este un lichid de tratare a gazelor de evacuare pentru motoarele diesel (DEF – Diesel Exhaust Fluid), cunoscut și sub numele de AdBlue (marcă înregistrată1). AUS 32 este standardizat conform ISO 22241.
- Număr rezervoare combustibil: 1 (Numărul de rezervoare de combustibil)
- Capacitate rezervor combustibil: 110 litri
= Alte informații =
Informații generale
Cabină: Day Cab
Număr înmatriculare: 70256121
Tren de rulare
Sistem AdBlue: Da
Rezervor combustibil: 110 litri
Transmisie
Cutie de viteze: ZF6, 6 trepte, manuală
Configurație axe
Dimensiune anvelope: 215/75 R17.5
Frâne: frâne pe disc
Suspensie: arcuri parabolice
Axă față: Profil anvelopă stânga: 75%; Profil anvelopă dreapta: 70%; Reducere: simplă
Axă spate: Profil anvelopă stânga: 55%; Profil anvelopă dreapta: 55%; Reducere: simplă
Dimensiuni și greutăți
Masa totală admisă (MMA): 7.549 kg
Dimensiuni (L x l x h): 800 x 255 x 322 cm
Funcțional
Platou ridicător spate: Palfinger MBBC1000N, cu hayon retractabil, 1000 kg
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2024
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 231 9... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare



























