Autocamion greuVOLVO
FMX 540 6x2 mit Kran Fassi F545.2.28
Autocamion greu
VOLVO
FMX 540 6x2 mit Kran Fassi F545.2.28
preț fix fără TVA
360.000 EUR
(428.400 EUR brut)
Condiție
Nou
Locație
Petershagen 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date de bază
Preț și locație
preț fix fără TVA
360.000 EUR
(428.400 EUR brut)
- Locația vânzătorului:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Germania
Apelați
Detalii tehnice
- Kilometraj:
- 50 km
- Putere:
- 405 kW (550,65 CP)
- Greutate totală:
- 26.000 kg
- Tip combustibil:
- motorină
- Culoare:
- alb
- Configurație ax:
- 3 axe
- Tip de angrenaj:
- automat
- Dotări:
- ABS, aer condiționat, filtru de particule, sistem de navigație, încălzitor staționar
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A184-99-751
- Ultima actualizare:
- pe 13.08.2025
Descriere
MX 540 6x2 șasiu CHH-MED, axă de urmară hidraulică NLA, direcție articulată, echipare unică
Aplicație
Ledpevywgijfx Adpohn
Pentru drumuri bune
Transport de distribuție
Topografie preponderent plată
Temperatura ambientală până la +40°C, peste +40°C max. 25 h/an
Temperatura ambientală până la -25°C, sub -25°C max. 25 h/an
Înălțimea centrului de greutate (suprastructură și încărcătură) cca. 0,5 - 1 m deasupra marginii superioare a cadrului
Drumuri curate, max. 10% murdare
Șasiu cu platformă fără pregătiri
Greutate totală tehnică a ansamblului: 60 t (rețineți masa tractată maximă a cuplajului!)
Vehicul destinat suprastructurilor speciale
Vehicul pentru macara montată în spatele cabinei
Oglinzi retrovizoare pentru o lățime a suprastructurii de 2600 mm
Componente principale
Model nou
Înălțime șasiu: MED (mediu), pentru cote exacte consultați VBI/WIS
Axă de urmară direcționată electrohidraulic, echipare unică
Cabină de siguranță pentru transport pe distanțe lungi FMX
Ampatament 3200 mm
Emisii conform Euro 6, nivel E, cu SCR, filtru de particule și recirculare gaze evacuare
Motor diesel 12,8 l, 551 CP/405 kW, 2.652 Nm
Frână de motor Volvo Engine Brake+ (VEB+). Putere de frânare 510 CP/375 kW (D13K)
Respectă reglementările ADR pentru frâne.
I-Shift AT2612F, cutie de viteze automată cu 12 trepte (treaptă directă), cuplu maxim de intrare 2.652 Nm
Axă ridicabilă
Punte spate RSS1370A, raport simplu, sarcină pe axă 13 t, GZG 70 t
Anvelope AA 315/80R22.5
Raport transmisie punte motoare 3,08 : 1
Combustibil: motorină
Pachete de echipare
Pachet confort șofer
Închidere centralizată cu telecomandă pe cheie
Două cotiere la scaunul șoferului
Aer condiționat cu reglare automată a temperaturii și senzor solar
Cotiere acoperite cu vinil
Trapă de acoperiș și ieșire de urgență manuală (sticlă fumurie)
Pachet multimedia cu sistem de navigație
Radio AM/FM (analogic)
Conector USB
Carosare:
• Placă de cuplare culisantă, autolubrifianță (tip Jost JSK) montată pe cadru auxiliar
• Acoperire pentru piciorul frontal cu logo FASSI (gravare/tablă netedă de oțel)
• Cameră marșarier instalată complet
Carosare:
• Executarea tuturor lucrărilor necesare șasiului pentru montarea macaralei, demontare și montare accesorii, sistem evacuare, rezervoare, etc. Adaptarea cadrului vehiculului.
• Toate lucrările la șasiu și suprastructură respectă instrucțiunile producătorului și se execută la cea mai înaltă calitate.
• Montaj complet al unui cadru auxiliar special, proiectat și fabricat intern, din oțel cu granulație fină, pentru macara și suprastructură. Cadrul auxiliar sudat și șurubat cu șasiul garantează o rigiditate la torsiune extremă și stabilitate excelentă a vehiculului cu macara. Construcția cadrului auxiliar este unică. Execuție la cea mai înaltă calitate și vopsit în culoarea șasiului.
• Montaj/șuruburi pentru macara și suportul principal pe cadrul auxiliar. Instalare toate conexiunile hidraulice și electrice. Locație: față
• Platformă din oțel, construcție sudată, detașabilă
• Lungime cca. 330 cm, lățime cca. 248 cm
• Suprastructură vopsită. Culoare RAL (culoarea șasiului)
• Pereți laterali din aluminiu, marca Suer, înălțime 600 mm, anodizați, cu trepte, stâlpi Kingripp detașabili
• Podea standard platformă din tablă striată de oțel sudată, 4 mm, vopsită RAL (culoarea șasiului)
• 6 inele de ancorare rabatabile de 2000 daN fiecare pe parte, în profil perforat, poziționare flexibilă
• 4 suporturi pentru lanțuri de ancorare de 6500 daN (2 față, 2 spate pe suprastructură)
• Perete frontal stab
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Aplicație
Ledpevywgijfx Adpohn
Pentru drumuri bune
Transport de distribuție
Topografie preponderent plată
Temperatura ambientală până la +40°C, peste +40°C max. 25 h/an
Temperatura ambientală până la -25°C, sub -25°C max. 25 h/an
Înălțimea centrului de greutate (suprastructură și încărcătură) cca. 0,5 - 1 m deasupra marginii superioare a cadrului
Drumuri curate, max. 10% murdare
Șasiu cu platformă fără pregătiri
Greutate totală tehnică a ansamblului: 60 t (rețineți masa tractată maximă a cuplajului!)
Vehicul destinat suprastructurilor speciale
Vehicul pentru macara montată în spatele cabinei
Oglinzi retrovizoare pentru o lățime a suprastructurii de 2600 mm
Componente principale
Model nou
Înălțime șasiu: MED (mediu), pentru cote exacte consultați VBI/WIS
Axă de urmară direcționată electrohidraulic, echipare unică
Cabină de siguranță pentru transport pe distanțe lungi FMX
Ampatament 3200 mm
Emisii conform Euro 6, nivel E, cu SCR, filtru de particule și recirculare gaze evacuare
Motor diesel 12,8 l, 551 CP/405 kW, 2.652 Nm
Frână de motor Volvo Engine Brake+ (VEB+). Putere de frânare 510 CP/375 kW (D13K)
Respectă reglementările ADR pentru frâne.
I-Shift AT2612F, cutie de viteze automată cu 12 trepte (treaptă directă), cuplu maxim de intrare 2.652 Nm
Axă ridicabilă
Punte spate RSS1370A, raport simplu, sarcină pe axă 13 t, GZG 70 t
Anvelope AA 315/80R22.5
Raport transmisie punte motoare 3,08 : 1
Combustibil: motorină
Pachete de echipare
Pachet confort șofer
Închidere centralizată cu telecomandă pe cheie
Două cotiere la scaunul șoferului
Aer condiționat cu reglare automată a temperaturii și senzor solar
Cotiere acoperite cu vinil
Trapă de acoperiș și ieșire de urgență manuală (sticlă fumurie)
Pachet multimedia cu sistem de navigație
Radio AM/FM (analogic)
Conector USB
Carosare:
• Placă de cuplare culisantă, autolubrifianță (tip Jost JSK) montată pe cadru auxiliar
• Acoperire pentru piciorul frontal cu logo FASSI (gravare/tablă netedă de oțel)
• Cameră marșarier instalată complet
Carosare:
• Executarea tuturor lucrărilor necesare șasiului pentru montarea macaralei, demontare și montare accesorii, sistem evacuare, rezervoare, etc. Adaptarea cadrului vehiculului.
• Toate lucrările la șasiu și suprastructură respectă instrucțiunile producătorului și se execută la cea mai înaltă calitate.
• Montaj complet al unui cadru auxiliar special, proiectat și fabricat intern, din oțel cu granulație fină, pentru macara și suprastructură. Cadrul auxiliar sudat și șurubat cu șasiul garantează o rigiditate la torsiune extremă și stabilitate excelentă a vehiculului cu macara. Construcția cadrului auxiliar este unică. Execuție la cea mai înaltă calitate și vopsit în culoarea șasiului.
• Montaj/șuruburi pentru macara și suportul principal pe cadrul auxiliar. Instalare toate conexiunile hidraulice și electrice. Locație: față
• Platformă din oțel, construcție sudată, detașabilă
• Lungime cca. 330 cm, lățime cca. 248 cm
• Suprastructură vopsită. Culoare RAL (culoarea șasiului)
• Pereți laterali din aluminiu, marca Suer, înălțime 600 mm, anodizați, cu trepte, stâlpi Kingripp detașabili
• Podea standard platformă din tablă striată de oțel sudată, 4 mm, vopsită RAL (culoarea șasiului)
• 6 inele de ancorare rabatabile de 2000 daN fiecare pe parte, în profil perforat, poziționare flexibilă
• 4 suporturi pentru lanțuri de ancorare de 6500 daN (2 față, 2 spate pe suprastructură)
• Perete frontal stab
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2005
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 5704 ... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare