AlțiiMERCEDES-BENZ
Arocs 3348 AK 6x6 Krankipper mit Fassi F195A2.24
Alții
MERCEDES-BENZ
Arocs 3348 AK 6x6 Krankipper mit Fassi F195A2.24
Condiție
Nou
Locație
Lemgo-Lieme 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date de bază
Preț și locație
- Locația vânzătorului:
- Trifte 61- 65, 32657 Lemgo-Lieme, Germania
Apelați
Detalii tehnice
- Putere:
- 350 kW (475,87 CP)
- Greutate totală:
- 26.000 kg
- Tip combustibil:
- motorină
- Culoare:
- alb
- Configurație ax:
- 3 axe
- Frâne:
- retarder
- Tip de angrenaj:
- automat
- Lățimea spațiului de încărcare:
- 2.420 mm
- Lungimea spațiului de încărcare:
- 4.800 mm
- Înălțime spațiu de încărcare:
- 800 mm
- Dotări:
- ABS, aer condiționat, hayon hidraulic, macara, program electronic de stabilitate (ESP), sistem de navigație
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A202-95-210
- Număr de referință:
- 3374
- Ultima actualizare:
- pe 14.10.2025
Descriere
Număr intern pentru solicitările clienților: 3-374----Mercedes Benz Arocs 3348 AK 6x6 basculant cu macara Fassi F195A.2.24
Motor diesel Mercedes Benz OM471, 6 cilindri în linie, 12,8 L, 350 kW (476 CP), 2300 Nm, generația a 3-a OM471
* Transmisie automată G 330-12/11,63-0,77 Mercedes Powershift 3
* Mod de rulare OFFROAD
* Tracțiune 6x6
* Suspensie arc/air
* Blocare diferențial axe spate motrice
* Ampatament 3600 mm
* Volum rezervor combustibil 290L, volum rezervor AdBlue 60L
Gedpfjxnnvmsx Adpjkc
* Frâne cu tambur pe puntea față și spate
* Sistem electronic de frânare cu ABS și ASR
* ABS, poate fi decuplat
* Frână de parcare suplimentară pe puntea față
* Cabină M – ClassicSpace, 2,30 m, tunel 320 mm
* Podea tunel 320 mm
* Lățime cabină 2,30 m
* Cabina poziționată la 600 mm
* Perete spate cabină cu fereastră
* Înclinare cabină mecanic-hidraulică
* Trapa acoperișului/Clapetă de ventilație acoperiș
* Scaun șofer cu suspensie, confort
* Tahograf digital, generația a 2-a, ADR
* Cockpit multimedia, interactiv
* Sistem de navigație
* Priză 24V/15A, spațiu pasager față
* Încălzire suplimentară cu apă caldă în cabină
* Aer condiționat
* Cuplaj aer comprimat în cabină
* Sistem audio 2 căi
Bena basculantă trilaterală cu macara Fassi F195A.2.24 montată direct în spatele cabinei (macara cu specificații top: telecomandă radio, picioare de sprijin hidraulice comandate prin radio, faruri de lucru etc.)
* Lungime utilă: 4800 mm
* Lățime utilă: 2420 mm
* Înălțime utilă: 800 mm
Suprastructură: Suprastructură realizată din construcție sudată robustă din oțel, două lonjeroane cu traverse pentru susținerea benei basculante de 5 mm și a podelei de 4 mm din Hardox sau Naxtra. Perete frontal din oțel de 1.000 mm fix, cu 2 inele de ancorare pe interior la mijloc, în exterior la jumătate din înălțime. Stâlpi de colț fixați cu închizători la bază. Pereții laterali și hayonul (dintr-o bucată pe toată lungimea) realizați din profiluri goale din aluminiu, pereți laterali rabatabili și basculanți cu asistență la ridicare. Hayonul, de asemenea, rabatabil și basculant, cu închidere centralizată în profilul benei. Podeaua din Hardox sau Naxtra de 4 mm, sudată curat la profilul benei, lonjeroane și traverse. Traverse de presare și basculare integrate și întărite în lonjeroane. Inele de ancorare (4 pe fiecare parte) amplasate în exteriorul podelei benei. Construcție din oțel St 52-3. Toate piesele din oțel sunt sablate, componentele suprastructurii vopsite sau pulberizate în RAL 9016, o culoare.
Cadru auxiliar: Cadru auxiliar destinat prinderii basculării față/spate, cu traverse și ramă presă. În zona macaralei realizat ca profil închis cu plăci laterale pentru montaj. Aripi din plastic existente pe vehicul – păstrate și adaptate după necesitate.
Hidraulică: Montare robinet pneumatic de control în cabina șoferului pentru basculantă/macara/remorcă și întreaga instalație hidraulică inclusiv toate racordurile, pentru basculantă trilaterală, hidraulică basculare remorcă și macara de încărcare. Furnizare și montaj pompă cu pistoane axiale ca pompă constantă.
Dotări speciale:
- Stâlpi spate de colț fixați
- Asistență la ridicare pentru pereții laterali
- 8 inele de ancorare stânga-dreapta încastrate în podea (4 pe fiecare parte)
- Hidraulică macara/basculantă/remorcă comutabilă din cabină prin robinet
- Poziționarea barei antirăsturnare, a stopurilor și conductelor de alimentare pe partea stângă
- Închidere centralizată pentru
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Motor diesel Mercedes Benz OM471, 6 cilindri în linie, 12,8 L, 350 kW (476 CP), 2300 Nm, generația a 3-a OM471
* Transmisie automată G 330-12/11,63-0,77 Mercedes Powershift 3
* Mod de rulare OFFROAD
* Tracțiune 6x6
* Suspensie arc/air
* Blocare diferențial axe spate motrice
* Ampatament 3600 mm
* Volum rezervor combustibil 290L, volum rezervor AdBlue 60L
Gedpfjxnnvmsx Adpjkc
* Frâne cu tambur pe puntea față și spate
* Sistem electronic de frânare cu ABS și ASR
* ABS, poate fi decuplat
* Frână de parcare suplimentară pe puntea față
* Cabină M – ClassicSpace, 2,30 m, tunel 320 mm
* Podea tunel 320 mm
* Lățime cabină 2,30 m
* Cabina poziționată la 600 mm
* Perete spate cabină cu fereastră
* Înclinare cabină mecanic-hidraulică
* Trapa acoperișului/Clapetă de ventilație acoperiș
* Scaun șofer cu suspensie, confort
* Tahograf digital, generația a 2-a, ADR
* Cockpit multimedia, interactiv
* Sistem de navigație
* Priză 24V/15A, spațiu pasager față
* Încălzire suplimentară cu apă caldă în cabină
* Aer condiționat
* Cuplaj aer comprimat în cabină
* Sistem audio 2 căi
Bena basculantă trilaterală cu macara Fassi F195A.2.24 montată direct în spatele cabinei (macara cu specificații top: telecomandă radio, picioare de sprijin hidraulice comandate prin radio, faruri de lucru etc.)
* Lungime utilă: 4800 mm
* Lățime utilă: 2420 mm
* Înălțime utilă: 800 mm
Suprastructură: Suprastructură realizată din construcție sudată robustă din oțel, două lonjeroane cu traverse pentru susținerea benei basculante de 5 mm și a podelei de 4 mm din Hardox sau Naxtra. Perete frontal din oțel de 1.000 mm fix, cu 2 inele de ancorare pe interior la mijloc, în exterior la jumătate din înălțime. Stâlpi de colț fixați cu închizători la bază. Pereții laterali și hayonul (dintr-o bucată pe toată lungimea) realizați din profiluri goale din aluminiu, pereți laterali rabatabili și basculanți cu asistență la ridicare. Hayonul, de asemenea, rabatabil și basculant, cu închidere centralizată în profilul benei. Podeaua din Hardox sau Naxtra de 4 mm, sudată curat la profilul benei, lonjeroane și traverse. Traverse de presare și basculare integrate și întărite în lonjeroane. Inele de ancorare (4 pe fiecare parte) amplasate în exteriorul podelei benei. Construcție din oțel St 52-3. Toate piesele din oțel sunt sablate, componentele suprastructurii vopsite sau pulberizate în RAL 9016, o culoare.
Cadru auxiliar: Cadru auxiliar destinat prinderii basculării față/spate, cu traverse și ramă presă. În zona macaralei realizat ca profil închis cu plăci laterale pentru montaj. Aripi din plastic existente pe vehicul – păstrate și adaptate după necesitate.
Hidraulică: Montare robinet pneumatic de control în cabina șoferului pentru basculantă/macara/remorcă și întreaga instalație hidraulică inclusiv toate racordurile, pentru basculantă trilaterală, hidraulică basculare remorcă și macara de încărcare. Furnizare și montaj pompă cu pistoane axiale ca pompă constantă.
Dotări speciale:
- Stâlpi spate de colț fixați
- Asistență la ridicare pentru pereții laterali
- 8 inele de ancorare stânga-dreapta încastrate în podea (4 pe fiecare parte)
- Hidraulică macara/basculantă/remorcă comutabilă din cabină prin robinet
- Poziționarea barei antirăsturnare, a stopurilor și conductelor de alimentare pe partea stângă
- Închidere centralizată pentru
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2007
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 5261 ... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare